Feb 16, 2011

~tahniah cheqna ~


assalamualaikum....
hallu kawan2.......
ok fine.....berita masih hangat..baru kuar dari avon..bukan avon yang menjual barang2 kosmetik tu ye....hehehehe
kul 1245pm tadi...ajak wani teman g balai polis....no no no..bukan nak g usha abang polis ok...nak g bayar saman...satu TAU punya dan satu TAR punya....jadi cheqna dah bawak RM600 sebab kedua2 saman yang cheqna dapat tu jumlahnya RM600
sampai balai polis kat kaunter pembayaran saman...cheqna hulurkan surat saman tu...so..dibawah adalah petikan percakapan kami....sebelum tu..perbualan dah dialih bahasa ok..kang ada plak yang tak faham...
"assalamualaikum...nak bayar saman ni.." cheqna hulur surat tu kepada akak itu...
kak...tak leh kurang ke....cheqna bertanya lagi..
"erm..boleh...RM150...akak tu menjawab setelah akak tu menekan2 kekunci di komputernya.."
"satu lagi kak...TAU *&^%..."
" ok...doh nak bayar berapa ni....? " akak tu tanya
"cheqna jawab r...kalu yang TAU boleh kurang saya bayo RM300 r..."
akak tu kata 
" TAR ada 2 saman ni"
"hah...cheqna memang kejut..mana plop kak?"
nanti saya print...
sekali amik ko...tempat yang sama...iaitu di Kilometer 17 kuala berang - kuala terengganu.... pada 10 januari 2011...first saman pada 13/11/2010..pun ditempat yang sama...
" saya bayar RM450 r kalu gitu gok"
hah amik...3 saman weh...
TAR perlu disambung nyawa bulan 4 ni...
TAU dah sambung tapi just for 6 bulan jela sebab sangkut saman...
hurm...melayang RM450......

8 comments:

  1. nasib baik..masihbeum ada saman lagi buat masa ni...

    plat kerete pun BJT = bajet...ahaha

    so no saman2..

    ReplyDelete
  2. Mama pun ada saman yang belum dibayar walaupun mama tidak memandu..huhuhu..... :(

    ReplyDelete
  3. pening kan kalu nak bab nak bayar saman ni.. uwaa lia pun ada saman ni tak g bayar lagi.. heeee

    ReplyDelete
  4. kakcik
    habis tu mama..
    sape yang memandu ni???

    ReplyDelete
  5. atty's
    kaki ni gatal je tekan minyak kak oi...
    nak wat camana...
    huhuhhuhu

    ReplyDelete
  6. Lia
    baik g bayar cepat...
    kita habiskan duit sama2...
    hehehehehe

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~