Feb 23, 2011

~siang terbayang malam merindu ~

Ketika diri merana
aku dihimpit sengara
tak ku sangka engkau datang bawa cahaya
menerangi jiwa ini yang kesunyian

Tidak pernah ku menduga
kan bertemu dengan mu
ku balut jiwa nan lara dengan kasihmu
ku lafaz ungkapan sayang cinta padamu

Hari ini engkau tahu
aku sangat setia sayang padamu
hari esok yang mendatang
sama-samalah kita pertahankannya
tak ingin lagi diriku
berendam air mata
tak mungkin lagi tidurku diulik mimpi derita
siang ku terbayang, malam ku merindu
hanyalah engkau sayang
bertahta di hatiku

Bawalah daku pergi.....walaupun ke mana saja
rela ku hambakan diri demi mu sayang
sudah dan senang kita
redah bersama

tetiba tersuka kat lagu noreen noor ni...lalalalalala

12 comments:

  1. suke lagu ni...suke suara noreen nor, sedap kan..feelin' je kalo dengar lagu ini...

    ReplyDelete
  2. lagu bunga-bunga cinta misha omar suketak cheq na ? hihihihihi :)

    ReplyDelete
  3. amboi cheqna...sedang dilamun asmara ke...

    sesekali dgr lagu ni jugakkannn

    ReplyDelete
  4. aiyooooooooo...
    sudah lama tara singgah sini..
    .
    .
    Hai CheqNa!!!
    :)

    ReplyDelete
  5. heeeeeee...

    macam drSinga kata..
    kRina pun lama tak singgah sini.



    * lepas bercerai ngan Tengku Intan; senyap aje Noreen Noor ni kan ?

    ReplyDelete
  6. eMMe
    memang sedap..tapi cheqna perasan lagu sweetchild yang tajuknya tinggal sayang tinggal pujaan pun ala2 macam ni gak kan??

    ReplyDelete
  7. drsinga
    yela..dah tak sudi nak singgah sini
    huhuhuhuhuhu
    hai drsinga!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  8. azrina
    yela...akak kan sibuk
    huhuhuhuhu
    majuk r...

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~