Feb 7, 2011

~ i m backkkkkkkk~

assalamualaikum.....
halluuuu semua..
rindu sama cheqna???
hah???tidak?????
sampai hati....huhuhuhuhuhuhuhu
oklah....tak mo update...sekian terima kasih....
perghhhhh bajet ada yang mau pujuk....
hahahaha
hampir sebulan menghilang ni....bukan merajuk...bukan sibuk....buat2 sibuk je...hahahahahaha
ekceli..ada la 2,3 orang bertanya kenapa cheqna diam...tak update...nanti2 la cheqna update..banyak kisah yang berlaku...nanti cheqna sharing....
sepanjang tempoh berhibernasi tu...cheqna ada gak mengintai2 kat umah kengkawan....tapi tak semua r..al maklumlah line lambat...
tambahan pulak...modem cheqna bermasalah..tak dapat detect..sakit hati tul..dahlah cari waranty tak jumpa...nasib baik wan muzahar (staf opis yang beli bodbend sama ngan cheqna ) bagi waranty kad dia...dan semalam g kat celcom bando tu...3 bulan weh kena hanto kilang...huh...
sudahnya..cheqna beli modem baru..melayang RM150....sabo jela....
dan skang...cheqna sedang mencari mood untuk kembali aktif dalam dunia blogging ni...insyaallah...
daaaa

10 comments:

  1. saya pun dah seminggu x update...hehehe...happy monday cheq na!!

    ReplyDelete
  2. Kedekut Rm150. P un berkira, belum ada anak lagi tuh. Waalaikumsalam..

    ReplyDelete
  3. salam..
    wellcome back
    cik mek molek
    ermm..kemana kita?

    ReplyDelete
  4. Welcome back...patut la cheqna tak update belog...huhu......
    tak pe lpas ni misti banyak citer cheqna kan ? huhuhu :)

    ReplyDelete
  5. selamat kembali, aik! hari ni tak update ke? heeee~ rindu same kamu cheqna.

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~