Jan 16, 2011

~ sempena birthday...~

assalamualaikum semua.....
sempena birthday ma cheqna yang ke 46 tahun..maka kami...(cheqna...ira..suaminya dan anak2 serta lagi sorang yang identiti masih dirahsiakan ) membawa ma makan malam di Telanai Seafood pada malam 14 Januari 2010..

kami makan ape erk malam tu...makan siakap sweet sour...kailan ikan masin..tomyam..daging masak merah..telur dadar..punyalah ramai umat manusia malam tu...

masa ni menunggu kehadiran seseorang....walaupun bukan dia yang diraikan...hehehehehehe....

baik anda semua cakap.....cantik kan yang tudung pink tu???ok ok..sila muntah skang....hahahahahaha...ye.. ma cheqna skang berusia 46 tahun..nape??tak caya??ok..sila percaya sebab memang 46 pun....hehehehe
masa ni ada seseorang sebelah cheqna..tapi tak leh masuk gambo..nanti gambo rosak..hahahahahahaha...
pagi 14 januari tu bila kami bagi hadiah kat ma...ma peluk cium kami...huhuhuhuhu terus mak sentap ok...al maklumlah..jiwe sensitif....nanges la bila ma peluk cium anak2 nya...cheqna la tu...
alhamdulillah...semoga kami semua masih sempat menyambut kelahiran ma yang ke 47...always love u...oh ye...ma cheqna ucapkan terima kasih pada yang 'mengwish' birthday nya pada n3 kat bawah...cheqna juga ucap terima kasih =)
daaaaa...

18 comments:

  1. salam..
    mudanya Man Cheqna...
    boleh panggil Kakak je
    saya nih..he he

    ReplyDelete
  2. sape la yg duk sebelah cheqna tu...haa ni mesti teman special nie kan...baik ngaku..hehee

    ReplyDelete
  3. hepi behday ma cheqna...muda lagi tuh..baru 47

    ReplyDelete
  4. salam

    happy birthday ma... semoga sehat sentiasa....

    ReplyDelete
  5. WAAAAAAAAAA RINDUNYA KAT MOK SAYA...LM X MKN SAMA2 CAMGINI NGAN DIA

    ReplyDelete
  6. SALAM,
    MEMANG CANTIK YANG TUDUNG PINK TU ! UCAPAN ULANGTAHUN KELAHIRAN KPD EMAK.

    ReplyDelete
  7. Mudanya mak cheqna. Akak umur 43 baru ada anak 14 tahun..

    sure kawin muda kan.

    ReplyDelete
  8. zulkbo
    jangan tak tahu
    kat sini ramai yang panggil ma cheqna ni sebagai 'ma' jugak walaupun kadang2 mereka sebaya atau ada yang lebih berusia...,macam mesra2 gitu..

    ReplyDelete
  9. fieza79
    rahsiakan rahsia kerajaan kak..hahahaha

    ReplyDelete
  10. ashie023
    terima kasih...47 tu tahun depang neh....=)

    ReplyDelete
  11. dyea irdina
    alololololo
    balikla...jumpe mok tu...

    ReplyDelete
  12. Luah fikiran
    uhuk uhuk tersedak minum air ni..hehehehe
    terima kasih ye =)

    ReplyDelete
  13. yan
    aha kak....
    umur 18 mak cheqna dah lahirkan cheqna...

    ReplyDelete
  14. mesti teman istimewa yerk....comey cheqna mlm tu....eh hari2 pun comey kan...

    muka cheqna mcm biras k.sha jerk...

    ma cheqna nampak awek muda je....mcm adik beradik je uols ni

    ReplyDelete
  15. ~asha~
    hahahahaha..comel ke kak??terima kasih..=)
    ye dop biras kak sha??ke memang cheqna doh biras kak sha ni??hahahahaha
    ramai orang kata kkami macam adik beradik dan yang cheqna frustnya orang kata ma lebih cantik dari cheqna muahahahahahaha

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~