Jan 4, 2011

~Malam Penghargaan ~

 
assalamualaikum semua..
saksikanlah...........(ala2 lagu yang iwan dangdut nyanyi tu )
ok...jangan gatal2 nak gosip ok...itu adalah gambo gediks cheqna with Mr. Bidin..Penolong Pengarah Kanan Bahagian OKU, JKMN Terengganu...ni masa Majlis Penghargaan Kecemerlangan JKMNT..ala yang cheqna jadi emcee tu...malam 28 Disember 2010 kat Marang hari tu...malas nak citer panjang..layan gambo..memang happening...=)


ni persembahan dari Rumah Ehsan, Dungun,,lagu tara kuca tara kuca..bila larut malam..memang seronok n sporting giler...

jangan purak2 tanya sape ini..belasah kang..sebelah cheqna tu kak iza dari Rumah Ehsan
 
ni persembahan dari PKMD Marang..dikir barat weh...
ni pulak dari STB(P) Marang..tarian kurik kundi...
 
 ni dari Taman Sinar Harapan,Kuala Terengganu..nasyid lagu Assalamualaikum..
 ni fitri..nyanyi lagu kamelia...dari ARM...perghh..best sangat suara dia...dik..kita karoks pahni ye...wah tetiba jadi akak ni..=)

 ni dari PKMD Kemaman..dikir barat anak tupai...

 dari PKMD Dungun rasanya..nyanyi lagu 60an....lupa tajuk..yang beshnya Mr Bidin ni g naik joget...perghh memang happening r...
PKMD HT..baik2 sayang...suka lagu ni..sweet je..
from PKMD KT...lakaran kehidupan...
orang duk nyanyi lagu 60an..dia duk joget kat sini...hahahahahaha
our pengarah..sporting giler...nyanyi lagu kau bungaku (dato' Shake )...
PKMD Setiu...lagu Malaysia baru...memang besh..



pendek kata..malam tu memang happening sangat2...terserlah semua bakat yang terendam..terpendam...semua ada la..=)
hingga berjumpa lagi dilain masa
bye2...

31 comments:

  1. eh, happening la...semua pun sporting giler...

    ReplyDelete
  2. Besh ! Besh !
    happening !

    tapi memang poyo arrrr
    tunjuk peace .. wakakaka

    ReplyDelete
  3. kalau nik nak kene buat perfomance gitu..mesti segan gile..hahahhaha

    dulu2 masa budak2 ok la...kalau dah baya2 gini...erk....pendek kata...diorang memang sportng habes.. hahha

    ReplyDelete
  4. tu tomok pun ad ajugok tuh...perhhh..ahahhahadoh cheqna nyanyi dok????

    ReplyDelete
  5. sunuknye, gambar emcee karoke takde ke? heheheh....

    ReplyDelete
  6. amboi.. dah macam pesta muda mudi je... sekali-sekala nak bergumbira apa salahnya kan...

    ReplyDelete
  7. mama
    ehem ehem uhuk uhuk
    ye kot..
    hanya menjalankan tugas sebaik mungkin..=)

    ReplyDelete
  8. wahida
    giler pun tak spoting macam gini tau..=)

    ReplyDelete
  9. queen
    masa ni no malu2 ok..
    semua memang spoting
    semua sengal termasuk emcee nya..=)

    ReplyDelete
  10. ain
    mana leh tunjuk kak..
    eksklusif
    muahahahahaha

    ReplyDelete
  11. NMo2
    cheqna bukan setakat nyanyi..semua cheqna bedal malam tu
    joget..dikir..ngarut semua cheqna buat
    hahahaha

    ReplyDelete
  12. ashie023
    mana tomok??
    lebih pada nyanyi eh malam tu
    hahahahaha

    ReplyDelete
  13. eMMe
    yang tu eksklusif
    tak leh expose kat sini
    hahahahahaha

    ReplyDelete
  14. chekna@mamaziyad
    oh..memang besh malam tu kak
    pesta muda mudi ni...hehehehe

    ReplyDelete
  15. wah..cheqna jd emcee?? blh lah tunjuk ajar ku sifu ni...hehehe..mesti teror...sy pn baru kena jd emcee utk perhimpunan opis sy next week..nebes..bila dh lama x jd emcee ni..bg tips skit cheqna..

    ReplyDelete
  16. sonok nya majlis cm tu...leh cuba2 kuarkan bakat terpendamm...hahaa

    ReplyDelete
  17. jesnita
    hah??sipu???uhuk uhuk...ala..bukannya cheqna ni pandai sangat...
    sikit2 bolehla...
    nanti cheqna bantu setakat termampu neh =)

    ReplyDelete
  18. fieza79
    bakat terendam??terpendam??direndam??semua kuar kak...=)

    ReplyDelete
  19. layan jangan tak layan sementara HATI masih terasa MUDE mcam SAYe..huhuk

    tapi org kata saya dah 'luar mude'

    ReplyDelete
  20. zeqzeq
    bergembira seadanya=)
    ye ke??
    hehehehehe

    ReplyDelete
  21. assalamualaikum....sy nak tanye sikit,mcm mane suasana kerja di pkmd marang...ingin tukar ke sana

    ReplyDelete
  22. assalamualaikum....ingin tanye sikit?mcm mane suasana kerja di pkmd marang....ingin bertukar ke sana

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~