Jan 11, 2011

~ cinta itu buta~

salahkah bila aku mencintaimu
dan berharap engkau kan jadi milikku
walau banyak yang bilang kau tak pantas untukku
sayang ku mohon jangan tolak cintaku
jiwa ragaku ini hanya untukkmu
aku rela berkorban demi cintamu itu
biarlah orang berkata apa
manusia tiada yang sempurna
kuterima kau apa adanya
yang penting aku bahagia

sape ada tengok citer cinta buta sabtu 10malam baru ni???besh gak...=)

14 comments:

  1. salam..

    lirik ni sgt puitis.. nk like byk kali.. tp x tgk plak cite tu.. huhu

    senyum ^_^

    ReplyDelete
  2. ooo..tak tgk plak..hehehhe..best eh cheqna?? nt blh tgk kt tv3 online je

    ReplyDelete
  3. saya tgk!! suka tgk pelakon pompuan tu..comel dan sweet je kan?

    ReplyDelete
  4. Ibu tgk seronok ..ada masa tu gelak sampai golek - golek..Lemak - lemak si jantung pisang ..lemak lagi si jantung hati ku..

    ReplyDelete
  5. Ibu tgk, seronok siap gelak sampai golek - golek,
    Lemak - lemak si jantung pisang ...lemak lagi jantung hati ku.
    Last - last kembar berderet....

    ReplyDelete
  6. miss layaleya
    citernya tak dela sampai 5 star tapi oklah...
    liriknya memang besh =)

    ReplyDelete
  7. jesnita
    bolehlah....
    senyum sensorang gak tengok citer ni..

    ReplyDelete
  8. wahida
    yup..yang berlakon citer dottie tu...suhada kalu tak silap..

    ReplyDelete
  9. NI sajak ke atau syair ni? saya tak pandai bab2 mcm ni.. he..he..he..

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~