Jan 13, 2011

~ baby lagi ~


assalamualaikum...wah..baby...baby sape ni???yang pasti bukan baby cheqna ok..ngeh ngeh ngeh..=)ekceli ni baby mak buyung yang pernah cheqna citer2 dalam n3 dulu2..pasal kawan cheqna yang dah 2 tahun tapi tak dapat baby lagi...pahtu masa cheqna g KL untuk kusus mak buyung ni sempat lagi shopping barang baby...dan inilah hasilnya...eh eh..ini bukan hasil shopping ok...ini hasil Izarina pegnen selama 40 minggu..
dahlah payah nak pegnen...bila dah pegnen..si baby ni nak plak duk dalam perut mama dia selama 40 minggu..


nama baby ni Tuan Adam Amsyar Tuan Rahim..3.35kg semasa dilahirkan...mendengar pengalaman mamanya melahirkan adam ni sangat2 lucu...heheheheehehe..tapi alhamdulillah semuanya senang dan dipermudahkan oleh Allah....

beshnya adam ni tidur...erm....bilala nak ada baby gak ni......arghhh berangan la ko cheqna....bapak baby pun belum ada...ngeh ngeh ngeh...daaaaaa



37 comments:

  1. aduhh..comel nya baby...huhuu..
    tingin nak baby la...cheqna tak tingin ke..hehe

    ReplyDelete
  2. Boleh di ekjas dah tu cheqna... he..he..he.. anyway tahniah pada kawan cheqna yg dapat baby.. :-)

    ReplyDelete
  3. salam cheqna

    wah comel nya baby tu
    nama pun SEDAP...
    nak baby gak...
    hahahahha

    ReplyDelete
  4. cheqna, kita sama2 doa moga diberi zuriat suatu hari nanti. jgn putus berdoa ye.

    nway, suker baby yang ada nama adam.

    ReplyDelete
  5. Orang je..Cheqna bila lagi nak berbapakan baby cheqna... hee sowi akak gurau...

    ReplyDelete
  6. fieza79
    mana lak tak teringin kak weh...
    tapi..bapak baby lum ada ni..camano??
    huhuhuhu

    ReplyDelete
  7. dia daya
    kan...cheqna pun nak baby gak ni....
    hehehehehehe

    ReplyDelete
  8. nm02
    amin kak....
    moga2 diperkenankan doa kita...

    ReplyDelete
  9. queen
    kena cubit baru bangun ini baby tau..
    hehehehehe

    ReplyDelete
  10. hana faza
    akan ku sampaikan pada mama adam ni ye =)

    ReplyDelete
  11. Cantik header blog anak mama ni - secantik tuannya. :)

    Tapiiii.... tadi mama baca TAWA tu sebagai JAWA! hehe...

    ReplyDelete
  12. kawen sonok tau cheqna tewww.. ikiki

    ReplyDelete
  13. en_me
    auwww...ni yang nak kahwin ni...
    lalalalalalala

    ReplyDelete
  14. comeinya baby... rasa mcm nok baby etek plok... hahahahh!!!!

    ReplyDelete
  15. ohh baby...nape la comei...tersentuh naluri yg bukan ibu ini..hehehe...

    ReplyDelete
  16. zue annaleeya
    jadi..silala mengandung kak weh =)

    ReplyDelete
  17. eMMe
    insyaallah..
    suatu hari nanti pasti emme kan dapat baby gak...
    =)

    ReplyDelete
  18. ala.. geramnya, rasa nak cium2 je.. mesti best bau dia.. bila la nak dapat baby baru ni???

    ReplyDelete
  19. ee seronoknye tengok baby orang..... suatu hari akan ku turut jejak itu.. huhu

    ReplyDelete
  20. salam ziarah,

    kiutnya baby nie..

    hmmm teringin la plak..

    ReplyDelete
  21. tiniey
    usaha tangga kejayaan...
    jadi..berusaha ok...=)

    ReplyDelete
  22. chekna@mamaziyad
    mmg besh bau baby kan..
    akak ngandung la kak...
    msti dpt baby...hehehe

    ReplyDelete
  23. maszuber
    baby2 ni mmg kiut kan....
    insyaallah....=)

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~