Jan 6, 2011

~ akhirnya...datang menjelma lagi ~

assalamualaikum 
selamat malam semua
skang waktu kat hujung komputer ni menunjukkan 810pm...n cheqna masih kat opis...bersama cik sit wani iwan faridah linda kak na pok kassim..ape??ingat kami sedang berpoya2 ke???oh no no no..
kul 340pm...wani lalu kot depan bilik cheqna sambil berkata
"makluman ye...bilik gerakan dah dibuka"
apa maksudnya????
ape lagi..
daerah cheqna dah banjir la weiiiii
uhuk uhuk akhirnya..banjir kunjung tiba jugak....setelah 2010 tak datang ye....
takpe..kami redha n sabar....=)

18 comments:

  1. nanti kome kene pegi tolong mangsa banjir ke????
    2011 jugok ia datang/...banjir oh banjir..redha jelah..

    ReplyDelete
  2. Sabar ye Cheqna. Maka kerja akan bertambah lah ye

    ReplyDelete
  3. yeke? subhanallah, ujian tanda Allah menyayangi..insyaALlah..

    mudah2an semua selamat dan cepat berakhir

    ReplyDelete
  4. oklah tu..
    br je bercuti mesti fresh lg tuh..

    ReplyDelete
  5. Cheqna...,
    tolong2 kat sini pun hujan tak benti lagi ..
    Air dah penuh longkang ni...

    ReplyDelete
  6. semoga takde kemalangan jiwa di kuala terengganu

    ReplyDelete
  7. ashie023
    bekalan makanan dah siap dihantar semua so tak de masalah
    cuma nanti bebudak ni akan g untuk pendaftaran mangsa banjir n tinjau2 jela

    ReplyDelete
  8. yan
    biasa la tu kak...
    bagi cheqna keje tetap ada tetap banyak cuma camana kita handle keje je la...=)

    ReplyDelete
  9. hana faza
    harap2 macam tu la
    tapi hujan lebat still tak henti2 lagi ni
    mungkin keadaan makin teruk kot..

    ReplyDelete
  10. kak wan
    hahahaha
    ibu ni...
    bior jela air longkang tu..

    ReplyDelete
  11. dugaan datang awal tahun...
    selamat tahun baru... :)

    ReplyDelete
  12. maslinamansor
    tu la...awal2 tahun ni dah banjir =)
    tapi takpe...dah terbiasa
    selamat tahun baru jugak untuk mas..=)

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~