Dec 3, 2010

~ lihatlah dunia!!!!!! kecoh r ko cheqna..~

assalamualaikum
kali ni nak tayang award yang cheqna dapat..
ekceli dah lama dapat tapi baru dapat tayang..sorry ye kepada pemberi..=)
ok..cheqna dapat award ni dari eMMe..thanks a lot..tuan blog tak cantik ke???huhuhuhu
cantik kan????dah diberi award kena jawab soalan gak...
ape soalannya??senang je...
1)favourite artist / group/ singer ?
ok...sebenonya kan...cheqna kurreengg minat mana2 artis ni..tak kira la penyanyi ke pelakon ke...cheqna cuma suker citer n lagu sahaja...boleh gitu???tapi betul..cheqna ni bukan peminat kipas susah mati pada mana2 artis..
2) bagi 10 orang award ni
ok...cheqna tak nak bagi kepada 10 sahaja...cheqna nak bagi kepada semua yang datang jengah umah cheqna ni..ye..anda semua...amikla...jangan malu2 ok...ikhlas ni...=)
ok..done..thanks pada eMMe ye...appreciate it =)
daaaa

14 comments:

  1. bila ada yang sudi menghargai tandanya kita dekat di hati...

    tahniah & t kasih

    ReplyDelete
  2. salam,
    ok lah tu cheqna... kecoh tuk diri sendiri.... muaahhh

    ReplyDelete
  3. salam cheqna, mesti terharu kan ada org hargai kita

    ReplyDelete
  4. Untungnya ibu bukak blog cheqna ari ni ada award...boleh ambik ye makasih cheqna.....


    ***
    Cheqna, ibu singgah K.Berang aritu beli jagung n kacang rebussssssss..

    ReplyDelete
  5. lama tak layan award. masa mula2 ada blog, seminggu sekali mesti dapat award.

    ReplyDelete
  6. salam...
    tahniah,anda dihargai
    rakan-rakan blogger

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~