Dec 14, 2010

~ lelaki oh lelaki.....bukan semua ok...~

assalamualaikum dan selamat pagi semua....( tak jawab doser tau =) )
kenapa erk...bila drive..tetiba wanita memotong or take over kaum2 adam punya kereta..tetiba sesaat dua saat lepas tu mesti kereta kaum adam yang kaum hawa potong tadi akan mengejar dan memotong kembali kereta kaum hawa???ape cheqna merepek ni???ala..faham2 kan jela...
kasi bakar sket kaum adam...terasa tercabar ke kalau kaum hawa memotong kenderaan anda??? ngeh ngeh ngeh..=)
semoga anda semua ceria di hari selasa nan indah ini ..=)

16 comments:

  1. Anak mama ok pagi ni?? Tadi pintas kereta orang di perjalanan, ya?? :)

    ReplyDelete
  2. waalaikummussalam

    kaum adam tercabar kot bila kaum hawa potong kereta dia

    i like

    suka wat cam tu bila naik highway
    sini tak ada highway jadi jarang laa buat

    ReplyDelete
  3. nak tunjuk 'jantan' la tu cheqna.. tak pun nak ngorat cheqna kot..

    ReplyDelete
  4. waalaikumusalam..

    mane boley org pompuan potong kete org laki..terbakar line ah, hahahaha..tp mmg ade tau..one day nak cepat, yg kete depan punyelah siput..then terpaksa potong kete tu..then tau pulak dia nak tekan minyak..igtkan pedal minyak tu rosak ke hape..

    ReplyDelete
  5. haih mmg la..ade mslh ngn dorang ni..pantang dicabar

    ReplyDelete
  6. brani nak potong kereta comel saya, hehehee...pagi cheqna~

    ReplyDelete
  7. mama
    alhamdulillah..anak mama ok..
    hehehehe...
    biasa r tu mama..=)

    ReplyDelete
  8. dia dya
    cheqna pun rasa macam tu gak..
    kejantanan tercabar kot..
    huhuhuhuhu

    ReplyDelete
  9. NM02
    ngorat??
    no no no no
    single but not available ok..=)

    ReplyDelete
  10. queen
    besaq mana tu??
    hehehehehe
    mungkin mereka rasa tak macho bila kita take oveer mereka kot

    ReplyDelete
  11. azrina aka jaijina
    terbakar line tu
    hahahahahahaha
    kelako la mamat2 sebegini...bawak slow..pah bila kite motong pandai lok hangen...

    ReplyDelete
  12. suziey
    betul kak..
    mereka2 ini memang pantang dicabar..hehehehehe

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~