Dec 29, 2010

~ cheqna kembali..tapi......

assalamualaikum semua
apakhabar????anda rindukan cheqna???ok ok ok..tak rindu tak pe lah...majuk ni....=( tapi serius...cheqna rindukan anda semua....
memang tak berkesempatan r nak usha2 blog....sangat2 sibuk...bermula 19hb baru ni cheqna cuti..alhamdulillah segalanya berjalan lancar....dan cuaca pada hari jumaat dan sabtu sangat baik..panas... tapi bermula hari isnin dahh start hujan...sehinggalah ke hari ini...
alhamdulillah dengan sekali lafaz adik cheqna sah bergelar isteri....segalanya berjalan dengan baik....adik kahwin 25hb...cheqna cuti sampai 27hb...
semalam patut masuk opis tapi cheqna tak dapat g opis sebab ke Rumah Ehsan kat Dungun bagi menyetelkan pasal emcee...
ekceli hari isnin 27hb masa cheqna kat Sabasun...dapat panggilan
"hello..cik siti farina ke ni???si pemanggil bertanya..
"ye saya" ekceli cheqna dah cam suara pemanggil berkenaan..
"ok..siti syed kat sini" hahahahahaha nakal gak tuan syed ni...
tuan syed kol bagitahuu cheqna dipilih untuk mengacarakan majlis penghargaan kecemerlangan warga JKMNT pada 28hb malam kat Asrama Rusila Marang..okla...tu pasal 28hb cheqna tak masuk opis...
malam tadi berlangsung acara tersebut..alhamdulillah segalanya berjalan dengan lancar
skang cheqna kat opis...menyetelkan kerja yang perlu disetel...tapii...cheqna sangat2 mengantuk...semalam majlis habis kul 11.30pm...plus2 r..sampai umah kul 1230am...solat n terus dummm...tido la..tambah lak hujan..hadoi...penat r tubuh badan ku ini..spa pleasee....
nanti cheqna jenjalan...daaaa

22 comments:

  1. patutlah chena senyap je..
    takpe.take ur time
    nanti free baru blogwalking ye

    ReplyDelete
  2. Alaaaa.. siannya anak mama... rileks dulu arr.. :)

    ReplyDelete
  3. sian cheqna busy... =)

    takpe..lepas rest boleh la jenjalan ye

    ReplyDelete
  4. penat kan cheqna, pas ni giliran umah famili mE lak, sambut menantu...cheqna meh la datang....

    ReplyDelete
  5. salam,

    lama menghilang... semoga cheqna sehat selalu..

    ReplyDelete
  6. mana gambar majlis? letak la banyak2... hihihihi

    ReplyDelete
  7. haa.. muncul pun akhirnya.. lama menanti bila la blog cheqna nk di update.. :D

    ReplyDelete
  8. sahromnasrudin
    tak dela..cheqna tak kusus tapi sibuk dengan persiapan kahwin adik..=)

    ReplyDelete
  9. atty's
    ok kak..
    ikut hati memang tak sabar2
    tapi keadaan tak mengizinkan..
    nanti kompem cheqna akan bw

    ReplyDelete
  10. queen
    tersangat...
    tersangat bz..sebab tu blog terabai
    hari ni baru leh manje2 =)

    ReplyDelete
  11. eMMe
    memang penat..
    insyaallah kalau ada peluang ke sana =)

    ReplyDelete
  12. MLD
    alhamdulillah
    cheqna sihat cuma sibuk jela..
    =)

    ReplyDelete
  13. zue annaleeya
    tobak kak??
    ni wase nok g peluk lalu ni....

    ReplyDelete
  14. wahida
    itu sudah menjadi tugas cheqna
    tetap dan berpencen..
    huhuhuhuhu

    ReplyDelete
  15. yan
    huhuhuhu
    sibuk mengalahkan pengantin kak oi....
    sebab tu lama menghilang
    hehehehe

    ReplyDelete
  16. amy
    oh ye ke??
    terharu plak..nanti cheqna update banyak2 baca jangan tak baca ye =)

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~