Dec 2, 2010

~ anok berapa doh????~


Assalamualaikum semua
moning!!!!!!!
hari ni kan...cheqna menghadiri majlis pembayaran kepada mangsa kebakaran kat Kampung Kolam, Ajil
lepas bekpes..kami terus ke sana...
area kul 930am YB Dato' Rosol n isteri datang...

ok...disebelah cheqna yang bertudung biru adalah isteri YB...kami berbual macam biasa sehinggalah terkeluar topik anak2..
banyak yang cheqna share ngan dia..pasal kenakalan anak2...pasal anak2 yang meningkat remaja...n banyak la...
dan part paling besh adalah..
" doh ina ni anak berapa"?? tanya datin yang membahasakan dirinya sebagai akak
"gulp...oloh..saya bujang lagi..dok kahwin lagi" dengan jujurnya cheqna jawab
"eh..doh ina pandai ngat cakap bab budak2 ni kak ingat ada anak doh" bagitahu datin
"saya kan psikologist...memang saya berhadapan dengan situasi gitu sokmo..budak2 nakal...remaja yang bermasalah...." cheqna menerangkan
"oh..bagus r..beruntung la awak..."
"alhamdulillah" cheqna menjawab..
huhuhuhuhu...moga2 masin la mulut datin ni nak tengok saya ada anak..hehehehehehehehe..macam tau2 je cheqna sedang berbunga2 skang tanya soalan macam gitu....
hehehehehehehe
ni pakcik yang terima duit dari JKM dan disampaikan oleh YB Dato' Rosol..erm...kalau anda terlibat ngan kebakaran..bencana ribut..hubungi JKM yang berdekatan untuk dibantu mana2 yang berkaitan oleh pihak kami...
so itu sahaja laporan bergambar dari cheqna untuk mereka2 yang merindui cheqna =)
daaaaa.....

46 comments:

  1. hehehee...soalan cepu mas...maaf la akak tak tau....tapi akak doakan ina temu jodoh n cecepat dpt anak deh!
    hehehee~

    ReplyDelete
  2. amin, moga² masin mulut datin tu..akak doakan yg terbaik untuk cheqna..

    ReplyDelete
  3. selamat beramal
    dan terus beramal deh..

    dok gannu kito ke..
    kak ati baru tahu deh

    ReplyDelete
  4. InsyaAllah.. tak lama lagi dah tu... mungkin dalam setahun dua lagi adalah anak cheqna sendiri. Amin. :)

    ReplyDelete
  5. semoga berkat mulut datin .mana tau rezeki cheqna nanti ..

    ReplyDelete
  6. gitu ar org weihi tya ork..pahtu bila ada anak,soklan lain plk ye tya.
    bila nok tambah lg sorg?

    cepat deh nikoh..kiter lumba2 wak anok..kih..kih

    ReplyDelete
  7. azrina aka jaijina
    amin kak..
    terima kasih kerana mendoakan cheqna =)

    ReplyDelete
  8. queen

    comey ke???
    huhuhuhuhu tersipu2 malu ni..
    terima kasih =)

    ReplyDelete
  9. ati masrif
    la..baru tahu ke???
    cheqna asal je kelate tapi menetap di trg lame doh =)

    ReplyDelete
  10. mama achik
    amin..moga2 masin mulut mama
    sayang mama =)

    ReplyDelete
  11. atty's
    amin kty..moga2 macam tu la...berkat doa ramai orang..=)

    ReplyDelete
  12. idah
    bese r tu..soalan dok akan berhenti2..
    owoh statemen...debo doh wase
    hehehehehe

    ReplyDelete
  13. hamizah
    senyum=)
    insyaallah kak..
    itulah harapannya...semoga saling bertuah..

    ReplyDelete
  14. salam,
    hehehe... soklan datin tu, haiiii... nasib baik cheqna jujur menjwp...

    ReplyDelete
  15. my little diary
    tu r...
    cheqna memang menjawab dengan sejujur mungkin
    hehehehehe

    ReplyDelete
  16. cheqna mmg ada potensi jadi ibu sejati...moga cpt naik pelamin ye cheqna...

    ReplyDelete
  17. biasa la tu...soalan cepumas cam tu...

    kak ain dah biasa soalan2 mcm tu...
    bile dah anak...semua puteri,tanya pulak bila nk tambah dpt hero pulakkk....

    ReplyDelete
  18. ainnoraini
    soalan yang tak kan terhenti kan kak??
    but..senyum je =)

    ReplyDelete
  19. Cheqna jawab je ;- ado..anak kucing, heh...heh..sayang gak kan...
    Biasala...cheqna benda2 cam ni akan kita lalui..moga cheqna tabah dan cepat - cepat dapat jodoh .Amiinn.

    ReplyDelete
  20. nurul
    dah jd soalan cepu gangsa dah ni
    hehehe

    ReplyDelete
  21. kak wan
    insyaallah bu..
    doakanlah yang baik2 untuk cheqna ye =)

    ReplyDelete
  22. insyaAllah perkara baik mesti dipercepatkan.

    moga bertemu dengan jenis yang belai isteri ya.

    ReplyDelete
  23. owh-owh...


    nak komen apa tadi nih ....
    lupa pulak..



    hehe...


    *mula design kad sekarang tau !

    ReplyDelete
  24. salam my dear cheqna...datang singgah sini...datang komen blog saya x follow skali ye..x aci tau!! I dah follow u k...

    ReplyDelete
  25. zulkbo
    nape plak tak terkomen ni???
    hehehehehehehe

    ReplyDelete
  26. abu muaz
    amin...dan insyaallah
    itulah yang diharapkan....
    doakan yang baik2 ye =)

    ReplyDelete
  27. azrina 0307
    eceh...menyempat2 tak ingat nak komen ape ye..
    hehehehehehe
    hah????kena skang ke kak???
    ok ok ok...
    hahahahaha

    ReplyDelete
  28. wahida
    ohhh sorry..
    ok ok nanti cheqna terjah n follow k =)

    ReplyDelete
  29. amin amin.... moga masinla mulut datin tuh kan??? cepat2 la cheqna kawen dan dpt anak... aminnnnnn...

    ReplyDelete
  30. ajee
    kalu cheqna jmput mesti mau datang ok =)

    ReplyDelete
  31. Salam
    daya pun doakan cheqna bertemu jodoh dan ada anak nanti

    ReplyDelete
  32. zue@ annaleeya
    amin...terima kasih kak.....
    =)

    ReplyDelete
  33. dia daya
    amin..
    cheqna pun doakan yang baik2 untuk daya =)

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~