Nov 3, 2010

~ kongsang~

salam
terfikir apa maksud tajuk n3 cheqna ni???
ni haa...kongsang aka kerongsang....
cheqna punya hobi mengumpul kongsang tau...suka.....


antara koleksi kongsang cheqna....

ni sebenarnya lepas cheqna sapukan ngan pengilat kuku...nak kasi berlian2..wah..berlian tu....ala..permata2 yang kecik2 tak hilang...kan pengilat kuku tu macam gam sket.....so kasi lekat la...
cantik tak????

lalalalalalalalala

40 comments:

  1. mak aiih byknyer..
    mak cheqna tak cilok ke brg 1 @ 2 kongsang tu...

    ReplyDelete
  2. byk nyaa koleksi cheqna..terpakai ke suma2 tu...? kfieza nya bila beli baru yg lama ilang...cm na leh nk bt koleksi mcm cheqna...huhu

    ReplyDelete
  3. wah!cantiknya..
    akak suka kumpul tp selalu hilang gewenya..

    ReplyDelete
  4. horrrr manyok gler..
    ambenye kerongsang, skali beli skali ilang..nyampah sungguhlah....malas wase beli...ahahhahah

    ReplyDelete
  5. kemain bnyak lagi kongsang dia..akak suke gak kumpul kongsang, tp bnyak dah ilang..

    akak lak jenis kalau belian dah ilang satu, akak tanak pakai dah..nak kene beli pengilat kuku gak camni..

    ReplyDelete
  6. dapat juga tips nak 'tunjuk pandai' pd org umah, sapu pengilat kuku kalau nak kilatkan. he3.. tq

    ReplyDelete
  7. i pun laik tau...

    Nanti abg kRina nak ke Korea lagi. Nak kirim tak? Sana punya memanglah bling2 dan tersangat lah cantik !

    ReplyDelete
  8. gismo82
    suka bling2 pada kongsang je..
    pada baju tak suka...=)

    ReplyDelete
  9. idah@mama izya
    cheqna mudah perasang kalu kongsang cheqna hilang...
    sekali ma cilok...20kali cheqna ulang masuk bilik dia cari
    hahahahahaha

    ReplyDelete
  10. fieza79
    cheqna memang alert ngan barang2 cheqna...simpan elok2 dalam satu kotak kak...senang..
    balik keje...buang terus dari tudung..masuk lam kotak or atas almari..kompem tak hilang...
    tu pun kalu si anis tak cilok r...hahahahaha

    ReplyDelete
  11. hamizah
    bakpe hilang kak???
    letok ngate ke???

    ReplyDelete
  12. abu muaz

    setiap orang ada hobi tersendiri tau..
    banyak lagi hobi cheqna ni..=)

    ReplyDelete
  13. ashie023
    cheqna pah beli kongsang balik dumoh kepit ngan playar kat kacing tu pahtu buh ngilat kuku
    insyaallah dok hilang kalu orang dok amik..=)

    ReplyDelete
  14. azrina aka jaijina
    nok beh g kak buh gam gajoh owh..tobak dok jatuh matte tu =)

    ReplyDelete
  15. piewahid
    ooo..takpe...agus bagus..
    hehehehehehe
    camana??dah makin sihat ke skang ni??
    jaga diri ye..

    ReplyDelete
  16. bak sini seketulll, akak mmg takde koleksi kerongsang mcm cehqna ni, kalau rosak baru akak ganti baru...

    kadang rosak pun akak bantai pakai jugak....

    hehehe...

    ReplyDelete
  17. rajinnye jaga kerongsang...tlg sapukan kat kerongsang akak lak...

    ReplyDelete
  18. ain
    tau dohla nok v hdiah nape ke kak kekgi2...
    hehehehehehehe

    ReplyDelete
  19. ~asha~
    begheh kak..no hal..
    pengerasnya adalah...
    lalalalalalala =)

    ReplyDelete
  20. cheqna sayang
    hadiahkanlah kat saya.
    alaaa....
    bagilah 5-6 bijik
    hehe

    ReplyDelete
  21. umang aih..banyok nyeeee..

    nik tak reti jaga sangat..semua campak masuk satu bekas,,,heee

    tapi memang beli je terus pakai pengilat kuku
    kat aksesori perantin pun buat macam tu..

    ReplyDelete
  22. Linda
    ala kak..ape barang 5-6 bijik
    10 saya bagi akak..
    nak???=)

    ReplyDelete
  23. queen
    ala..cheqna pun main campak gak..tapi at least sekali sebulan mesti cheqna kilatkan

    ReplyDelete
  24. Banyaknya cheqna..
    cantik - cantik lak tu,
    Cuba cheqna total semo regenya agak - agaklah dah berapa ribu ye..

    sesaje je ni tak de keje.

    ReplyDelete
  25. kak wan
    ribu tu tak kot..
    ratus2 ye...
    hehehehehe

    ReplyDelete
  26. cheqna, banyak nye brooch...taknak bagi kat mE satu, hehehe...

    ReplyDelete
  27. D
    selalu beli kat rantau panjang...
    murah lak tu..=)

    ReplyDelete
  28. Cheqna: byk nye kerongsang! Guna pengilat kuku yang kaler jernih tu ek? cantik ye, berkilat!

    ReplyDelete
  29. azzey

    yup..
    yang jernih tu
    kalu kat sini harganya RM1.50 satu...

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~