Nov 2, 2010

~ kesiankan cheqna....=( ~

salam semua
2,3 hari ni sangat sibuk...
dengan program lagi...persediaan banjir lagi..banyak mende kena buat..
balik pun malam baru sampai umah...
sangat penat...
semalam rasa nak demam...tubuh panas habis urat2 rasa lenguh..
lepas isyak terus makan ubat berselimut ngan toto...tidur...rehat...
bangun pagi tadi..alhamdulillah....cheqna sihat seperti sediakala..cuma penat tak hilang lagi...
janganla banjir lagi....huhuhuhuhuhu

24 comments:

  1. nok banjir sibok lalu cheqna...

    sian sunggoh...

    ReplyDelete
  2. pagi2 skrg ni sejuk sgt nak basah kan badan...siap terlompat lompat..hahaa

    umah cheqna banjir ke..?

    ReplyDelete
  3. ha ah,
    hujang mule tok bereti.. takut gok mikir kang sbb kite duduk kawasang rendoh...

    moga sihat selalu.

    (jgn maroh kalu saloh cakap ganu...)

    ReplyDelete
  4. ala sian dia, kak ati ni pun tak baik lg..musim kan

    cheqna duk mana ni..banjir?

    ReplyDelete
  5. teringat arwah atuk..kalau musim banjir ni dia la yang paling risau

    ReplyDelete
  6. salam..
    kesian..moga sihat
    seprti sediakala..
    musim banjir musim
    pertemuan ramai jodoh
    pada yang bujang..

    ReplyDelete
  7. cheqna... bakpo dok follow part 2 kawe lagi? dok igt eh? hehehe

    ReplyDelete
  8. Ain

    ho la kak...
    kekgi kije pah malam r..
    harap dok banjir la...

    ReplyDelete
  9. fieza79
    alhamdulillah umah cheqna memang tak pernah naik air...

    cheqna makin sibuk bila tiba musim banjir..

    ReplyDelete
  10. piewahid
    bijok r leh cakak ganu
    tepuk tepuk
    panda doh tu..hehehehehe

    ReplyDelete
  11. ati masrif
    cheqna tak alami banjir kat tempat tinggal cheqna
    tapi cheqna akan semakin sibuk bila tibanya musim banjir...dah keje cam gitu kan...

    ReplyDelete
  12. queen

    skang cheqna yang risau..hari ahad hujan tak berhenti..kami semua dah standby tapi alhamdulillah masih tak banjir..=)

    ReplyDelete
  13. zulkbo
    ye dok???
    harap2 cheqna tergolong dalam orang2 yang bertemu jodohnya la..hehehehehehe

    ReplyDelete
  14. NM02

    dok ingat n dok dang nok care huhuhuhu
    ok..skang jugak follow

    ReplyDelete
  15. La..banjir doh ko..
    kat tempat ibu ni panas ceng - ceng buleh 2 round basuh karpet ni....
    Jelesnya tgk cheqna main air banjir tu.

    ReplyDelete
  16. Salam cheqna....

    Dh lama x jln2 d sini....
    kawe busy ngan jual umah n update account opis...hehehe...

    p/s:-jgn main banjir k..mandi bleh...dh lama x rasa banjir

    ReplyDelete
  17. azrina aka jaijina
    hari ni terang benderang sini...
    dok banjir lagi r tu

    ReplyDelete
  18. kak wan
    kat cheqna dok lagi bu..
    tapi berjaga2 la ni...

    ReplyDelete
  19. zana iman
    busy ke??
    tape..setelkan apa yang patut
    blog ni sampingan je...=)

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~