Nov 15, 2010

~ hurmmmm~

ada ketikanya terasa ingin menjauhkan diri dari semua orang
tak salahkan???

10 comments:

  1. kadang2 kena ambil masa utk berfikir dan merenung semula di mana silap kita atau mereka?

    hepi sokmo!

    ReplyDelete
  2. aikk nak jauh2 lak..jgn gi dalam hutan dah lah he3..

    ReplyDelete
  3. tak salah cheqna

    kadang kty pun ada rasa mcm tu jugak

    ReplyDelete
  4. Memang kekadang kita perlukan privacy....
    Tapi janganlah pula merajukkk...tak baik tau.

    ReplyDelete
  5. tak... tak salah....
    saya pun kadang2 pikir gitu jgk....


    entry terbaru "poketku sakit"

    ReplyDelete
  6. kadang2 kita memerlukan ruang sendiri untuk seketika...

    ReplyDelete
  7. betul2... Tak salah pun...

    Sumtimes aku pun rasa camtu... tapi juz rasa je lah... tak pergi mana2 pun...

    Moga cepat kembali...

    ReplyDelete
  8. lately nih cheqna macam majuk hati je... knape nih? huhu

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~