Nov 26, 2010

~ from kak asha with love ~

salam semua
walaupun line memang bebal..ku harungi jua.....
kali ini tag dari kak asha plak..
layanzzz...
kak asha kata macam solan PMR je..cheqna rasa macam soalan...errr...macam soalan...err..ala...layan jela
Soalan pertama : apa benda paling penting dalam hidup korang???
eh jap..sebab soalan agak brutal..so jawapan pun kena brutal r kan...
jawapan : benda kan????spek mata...sebab tanpa spek..cheqna tarak nampak.....huhuhuhu power tebal wooo..yelah dah pakai spek masa umur 10 tahun lagi...
soalan kedua : benda terakhir yang korang beli guna duit korang??
Jawapan : sewaktu n3 ini ditaip...mende terakhir yang dibeli adalah milo 1kg berharga RM15.50
soalan ketiga : dimanakah tempat korang akan langsungkan perkahwinan korang dan apakah temanya nanti ?
i like soalan ini..lalalalalalala
jawapan : kat mana lagi..ka umah r...tema????jap..kena fikir bila dah betul2 ada yang masuk minang..sekian harap maklum..
soalan keempat : adakah korang sedang bercinta sekarang??
jawapan : gulp......bajet artis ni..jadi jawapan kena ala2 artis r..koya..huh!!! saya sedang berkawan dengan dia ( baca macam ala2 artis jawab soalan wartawan ) muahahahahaha
Soalan kelima : berapa lama korang akan mencintai kekasih korang?
i like soalan ni..hahahahaha
Jawapan : insyaallah selamanya ( perghhh tetiba rasa macam ayu je dengan jawapan yang diberikan )
Soalan keenam : dimanakah korang selalu jumpa kekasih korang?
Jawapan : tak leh bagitahu..nanti kak asha..kak linda mia manis..ashie023..mamaizya..kak ain mama danish kak na marinahunny g chek..dok leh dok leh..ngaca kekgi..hahahahahaha..next question please...
Soalan ketujuh : novel/buku/majalah terakhir dibeli?
jawapan : ala...dah lupa r.....rasanya Harmoni kot..dok pun Mingguan wanita..lama doh dok beli..tobak pom...( v ayat ganu sutir )
Soalan kelapan : apa nama penuh korang?
jawapan : malah eewh oyak...g baca n3 dibawah..sekian harap maklum...hahahahaha
soalan kesembilan : antara emak dan ayah, mana korang lebih mesra?
Jawapan : yang dah lama baca blog cheqna mesti tahu kan...of coz the only one...my mum.....
Soalan kesepuluh : namakan orang yang betul2 korang nak jumpa dalam hidup korang?
Jawapan : ermm...soalan...camana nak jawab erk....nak jumpa putera hati saya boleh????lalalalalalala pang sutir...koya sokmo nih...
Soalan kesebelas : adakah korang basuh baju korang sendiri?
Jawapan : bila bakul kain kotor dah penuh...cheqna bawak ke bilik air..berhampiran bilik air..cheqna masukkan sehelai demi sehelai pakaian ke dalam mesin basuh...tekan ape2 yang patut..masukkan sabun/softener maka mesin itu akan mengerjakan baju2 cheqna secukup rasa..err..kira basuh sendiri r ni kan???
Soalan keduabelas : dimanakah tempat yang korang betul2 nak pergi?
jawapan : err.....ermm....nak g tempat2 yang romantik gitu..boleh???
soalan ketigabelas: pilih salah satu, peluk atau cium??
Jawapan : dua dua...oit cheqna..tak faham soalan ke???ok ok...tapi rasanya peluk cium r..jadi satu gok kan???
soalan keempatbelas : beritahu 3 benda mengenai orang yang beri tag
jawapan : senang mepeh...
satu : seorang wanita..dua: seorang ibu..tiga: seorang isteri..muahahahahaha...kak asha yang giler2...ada 2 orang permata hati sorang boy sorang gurlz...PA yang vogue gitu..muahahahaha ampun kak!!!!!paling penting pernah bagi cheqna topap free 5 inggit..hahahahahaha
Soalan kelimabelas : lima benda yang paling anda sayangi dalam hidup anda
benda lagi kan???orang dok termasuk kan kak sha kan??
Jawapan : pertama : mr black...sangat sayang.....
kedua : henphone.....
ketiga : jam yang ku beli sendiri...
keempat : gelang tangan yang arwah bagi..skang tak pakai sebab patah pelekoh ( penyambung gelang daa )
kelima : lappy dan broadband..tanpa lappy dan broadband susahla cheqna nak berjalan2 di alam maya..=)
Soalan keenambelas : lagu yang paling anda suka dan selalu dengar
Jawapan : bergantung kepada kesedapan lagu yang didengar..tapi skang suka lagu GIO - BILA CINTA...menusuk kalbu
Soalan ketujuhbelas : eh jap..banyak gok soalan ni..ingat ke sket je..huhuhuhu ok ok soalannya adalah bila tarikh lahir korang dan bila korang sambut tahun lepas
Jawapan : seperti dalam n3 kat bawah..cheqna lahir bulan mei tahun khinzir...tarikh...cari lam facebook..hahahahahahaha..tahun lepas sambut masa hari tu r..bebudak ni banjer makan...=)
soalan kelapanbelas dan terakhir : lima rakan blogger yang korang nak tag
ermm....cheqna dari dulu  malas nak tag..sape yang rasa sudi nak menjawab silakan...=)
ok kak asha..done....

18 comments:

  1. ehehe nak gok tau tmpt dating..boleh kami serang hendap sambil nyanyi lagu KALO BERPACARAN...ehehehe



    yang benar
    mama @ pa vogue.. ehehhee

    tq laling...

    ReplyDelete
  2. penah jumpe kak asha ke cheqna?
    kim salam dia kay...

    ReplyDelete
  3. la soklan 6 tu bakpe dok jwb molek..tobat dok kaca..wi peluang ke org bujang..kui..kui...

    ReplyDelete
  4. salam..
    perghhh...mencintai seseorang
    selama-lamanya?? hebat tuh...

    ReplyDelete
  5. sukaler bab jawapan bajet artis tu, hi hi hi

    ReplyDelete
  6. ~asha~
    dok leh kak...dok leh...
    kekgi dok pasal2 kena terjah n jawab soalan yang bikin panazzz
    hahahaha
    my pleasure kak =)

    ReplyDelete
  7. eMMe
    belum lagi...
    kak asha!!!!ada org kiring salang ni.....
    hehehehe
    insyaallah =)

    ReplyDelete
  8. zulkbo
    insyaallah...
    doakan yang baik2 aje ye =)

    ReplyDelete
  9. mak su
    khelass gitu..
    hahahahaha
    terima kasih sudi singgah =)

    ReplyDelete
  10. Salam Cheqna
    tag tanda ingatan seorang sahabat kepada sahabtaya,kan Cheqna
    akak tertarik dgn statement ni
    "lappy dan broadband..tanpa lappy dan broadband susahla cheqna nak berjalan2 di alam maya..=)"
    samalah kita,:)

    ReplyDelete
  11. ummu
    salam kak
    terima kasih sudi singgah n komen...
    betul kak..tanpa lappy n berukband memang tak dapat la berjalan2 di alam maya

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~