Nov 30, 2010

~ doakanlah yang baik2 untuk cheqna ~

salam semua
ermm..n3 berbunga2 ni..
cheqna nak maklumkan pada semua la...
cheqna sangat2 berterima kasih pada semua sahabat alam maya ni...mungkin berkat doa semua..akhirnya cheqna 'kembali senyum' setelah senyuman itu tersembunyi suatu ketika dulu..
cheqna tak la 'teruk' sangat dengan kelukaan itu kan??
dan alhamdulillah...cheqna rasa berkat doa ma...doa cheqna sendiri...sahabat2 alam nyata dan yang pasti doa sahabat2 alam maya akhirnya cheqna sudah merasa sedikit bahagia buat masa skang...
cheqna tak boleh la nak bercerita secara terperinci sebab perkara belum benar2 pasti kan...nanti kalau dah betul2..insyaallah kad pasti menyusul...*malu..tersipu2*
doakanlah moga kebahagiaan itu akan dimiliki cheqna untuk selamanya.....alhamdulillah..Allah pasti tak akan menganiaya umatnya kan???setiap yang berlaku pasti ada hikmahnya...
senyum =)

26 comments:

  1. ye ye cheqna nak kawen...
    jgn lupa jemput idah deh..

    sahabat pasti tersenyum bila sahabat nyer tersenyum..(faham ker)

    ReplyDelete
  2. salam,
    semoga berbahagia selalu hendaknya.. amin...

    ReplyDelete
  3. Assalammualaikum cheqna...

    senyum meleret di pipi...berseri seri sekali...

    moga apa di impi..menjadi realiti...

    amin.............

    ReplyDelete
  4. cheqna sedang bahagia?
    itu yg me harapkan cheqna,
    moga kebahagiaan dan kegembiraan kekal hendaknya...laf yew cheqna~

    ReplyDelete
  5. syukur alhamdulillah, cheqna kita akhirnya akan menamatkan zaman bujangya..akak doakan semoga kekal ke akhirnya..

    akak tumpang bahagia melihat kebahagiaan kawan², amin..

    ReplyDelete
  6. bila baca... tersenyum meleret mas...

    semoga berbahagia!!! mas doakan yg terbaik

    ReplyDelete
  7. Moga apa yang dirancang menjadi kenyataan dan cheqna akan tersenyum manis..

    ReplyDelete
  8. alhamdulillah cheqna, hehehee x sbr nk tggu..sape kah yg bertuah iteww..?

    ReplyDelete
  9. salam...
    yeaaaaahhhhh...
    nak makan nasik minyak
    nak makan nasik minyak
    nak makan nasik minyak..

    ReplyDelete
  10. idah
    insyaallah n terima kasih kerana turut tersenyum =)

    ReplyDelete
  11. my little diary
    terima kasih dan itulah impian cheqna mudah2han tercapai
    amin..

    ReplyDelete
  12. imanamani
    emmm...terima kasih kak
    insyaallah
    moga senyuman ini kan sentiasa terukir dibibir..

    ReplyDelete
  13. eMMe
    alhamdulillah cheqna sedang meniti bahagia
    terima kasih..doakan moga cheqna bahagia buat selamanya ye....=)

    ReplyDelete
  14. azrina aka jaijina
    terima kasih kak=)
    doakan cheqna ye..

    ReplyDelete
  15. Lia
    insyaallah dan itulah harapan cheqna
    doakan cheqna ye =)

    ReplyDelete
  16. marinahunny
    kak na...tungguuuuu
    hehehehehehehe

    ReplyDelete
  17. zulkbo
    wsalam
    ala..setakat nak makan nasi minyak..kat sini pepagi banyak jual..meh la =)
    hehehehe
    doakan yang baik2 ye...

    ReplyDelete
  18. salam dikna,
    tahniah..xsemapat nak jd matchmaker la kalau camni..

    ReplyDelete
  19. amiiin..

    berjuget..berjuget..berjugetttt

    yeay..tetiba over excited utk cheqna boleh?..

    berjuget..berjuget...
    yeah
    yeah

    ReplyDelete
  20. Semoga bahagiamu berpanjangan, anakku. InsyaAllah - DIA tidak kejam untuk membiarkan dirimu berduka selamanya. :)

    ReplyDelete
  21. hamizah
    salam kak
    lambat ngat ekpun...
    huhuhuhuhu

    ReplyDelete
  22. queen
    jangan over ngat..jaga baby tu..kang tak pasal2 baby tu nak juget jugak kan..
    hehehehe
    nway thanks=)

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~