Nov 9, 2010

~ cheqna mintak maaf ~

salam semua
alhamdulillah..pagi ni matahari masih sudi tunjuk wajahnya di daerah cheqna dengan garangnya.....cheqna masih kat umah....bercuti lagi...hehehehehehe..saje nak kasi anda semua jeleh...=)
ermmm..ok...cheqna nak mintak maaf pada semua sebab cheqna tak jengah umah anda apatah lagi meninggalkan komen....bukan cheqna tak sudi....tapi keadaan mencemburui kemesraan kita....wah ayat....
seperti sedia maklum...kalau cheqna kat umah..line memang agak mencabar kesabaran...bukak blog kawan2 pun kena refresh 2,3 kali baru berjaya....tu pun kalu berjaya la...kalu tak memang cheqna tak leh wat pape lagi r.....
nak tinggalkan komen satu hal....apatah lagi kalau blog kawan2 yang ada suh buat pengesahan perkataan tu...lagila mencabar minda dan kesabaran...boleh taip komen....lepas wat pengesahan perkataan tetiba hilang macam tu je....sebab tu cheqna tak dapat komen...cheqna mintak maaf ye.....
bukan kata cheqna sombong dan tak sudi lagi...cheqna sentiasa sudi membaca celoteh dan juga info2 berguna yang disharing..tapi gitulah....tapi tak pe...esok cheqna akan membayar balik dengan membaca semua n3 anda dan meninggalkan komen...boleh?????
pepun..maaf ye....bukan niatku ( sila baca ikut melodi lagu saleem-bukan niatku) sekian terima kasih =)
eh...jap..tanya sket..bila anda komen blog cheqna tak de keluar pengesahan perkataan kan???
daaaaaaa

14 comments:

  1. sama kes dengan akak jugak la ni...

    bezanya akak kat ofis, cheqna kat rumah....

    hilang mood kita kan kan...

    ReplyDelete
  2. cuti lagi? ehehhehehe

    blog akak senang je kan komen? eheheh

    ReplyDelete
  3. owh, bercuti ye..padanler belog dia senyap..kelibat pon tak kelihatan..hikhik..takpe, cutilah smpi finsan, hehehe..

    ReplyDelete
  4. biase tu berlaku..biasanya tak tulis dah..ahhahha..post pone next day plak

    ReplyDelete
  5. Tau pun sombong. Tak nak maafkan.. Tak nak,

    ReplyDelete
  6. itu perkara biasa..
    kita pun biasa buat..
    hehhee..

    ReplyDelete
  7. semua pengesahan adalah pada waktu pejabat

    ReplyDelete
  8. Kurang sorang pengomen kat umah ibu, heh..heh
    Takpa cheqna relakskan minda sihatkan badan.

    ReplyDelete
  9. CUTI!!!!! awal cuti raye...x pe cheqna..saya maafkan...nak wat mcm ner service beruk-band dah mcm tu..tukar la guna streamyx..sng skit..laju pun laju...ok jek..x sngkut2..

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~