Oct 9, 2010

~ selamat pengantin baru ~

salam semua
hari ni bukak fb..tetiba ditag oleh seseorang..
tengok gambar
"owh..dia dah kahwin..hari ni rasanya..alhamdulillah..moga dia bahagia selamanya"
errr...sape kahwin????Xbf cheqna...actually kan cheqna ada citer dalam n3 terdahulu bahawasanya cheqna memang dah tak amik kisah pasal dia kan..jadinya cheqna tak tahu dia nak kahwin..
jadi bila kawan cheqna tag gambar tadi..baru cheqna tahu..
sedih???tipulah kalau tak sedih kan...adala sikit2...tapi life must go on...mende dah lepas kan???? cheqna hanya mampu doakan moga dia dan isteri dia bahagia selamanya.....
kakiku punya nota : mood blogging macam sket kurreng r sebab letih lagi kot dari PICC ni....hehehehehehehe

9 comments:

  1. haii haii sayang..
    penat lagi kee?

    rest ok !

    ReplyDelete
  2. cheqna akan jumpa yg lbh baik lagi insyaallah..

    ReplyDelete
  3. Linda

    akak..u sayang i ke???
    uhuk uhuk terharu tau....
    sob sob sob sambil kesat hingus
    ok kak..begheh

    ReplyDelete
  4. bukan dia jodoh cheqna..semua ketentuan Allah..insya Allah bertemua juga yg terbaik..

    ReplyDelete
  5. aper diharap padi seberang..

    padi kat mesia pown banyakk uoolss.. ehehe

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~