Oct 13, 2010

~ sangat tidak suka...tapi terpaksa terima r walau sakit...~


salam semua
ermmmmm...nak ngadu sket ni..yela..cheqna tak de ciksuami or cik buayafrenz nak ngadu2 ni..jadi ngadu pada sahabat2 blogger jelah ye..
arghhh sudahlah ko cheqna..poyo je lebih..hahahahahaha
ok..baru pah solat zuhur....sakit r...
nape??
ni haa...

bukan muka cheqna ni...uncle google punya....cheqna mengalami kesakitan sewaktu sujud....kenapa???
huhuhuhuhu dahi cheqna ada makcik jururawat jerawat r...macam jerawat batu gitu...tak nampak..tapi terasa kebenjolannya itu...
sakit wooo....
dah
sekiah harap kesian...hahahahaha

28 comments:

  1. bak sini me picit jerawat cheqna, geram plak aih!

    ReplyDelete
  2. alahai...ciannye cheqna...meh stitch tolong picitkan...

    ReplyDelete
  3. hahaha tu jerawat batu kut cheqna, mmg dia x kuar tp kita leh rs dia mcm bengkak skit..biasa kakna kena kat idung..adusss

    ReplyDelete
  4. jerawat nak datang bulan ngambang kut...kdg2 jerawat kecik cenonet tp sakit nyer cam bisul atas dahi

    ReplyDelete
  5. mujur ada satu je
    klu ada 3 benjol kat dahi, mau MC 3 hari
    hahaha

    ReplyDelete
  6. eMMe
    nak picit kak??
    pegang ni pun sakit..huhuhuhuhu

    ReplyDelete
  7. lovely stitch..
    sah2 stitch kene tendang ni kalau tolong picit..sakit kang... huhuhuhuhu

    ReplyDelete
  8. marinahunny
    cheqna biasa kena dahi ngan dagu..owoh puah r gotel..heheheheehe

    ReplyDelete
  9. rozita
    tu r kak..
    tak mau r..sakit..huhuhuhuhu

    ReplyDelete
  10. cik noor
    cheqna jarang diserang ini jerawaqt...
    tak cuci muka betukl2 kot

    ReplyDelete
  11. nak datang bulan kot... :)
    alahai jerawat pu... nk tumbuh mesti kat tempat2 strategik...

    ReplyDelete
  12. alolo, kesian..ngadu ngan akak jelah ye, kuikui..

    laki akak jaat, kalau ade nmpk jerawat sute kat muke ni, dia kate otomen plak, uiks..

    ReplyDelete
  13. tunggu pecah la jerawat tuh.. baru la lega.. hihi

    kalau tak tahan, meh sini bagi daku picit jerawat kamu.. :)

    ReplyDelete
  14. lain kali suruh dia hinggap di bibir kerr atau di hidung senang sikit org cubiitttttt...

    ReplyDelete
  15. cheqna..
    ambil ubat gigi ' tek ' je kat jerawat tu..nanti surutlah dia,

    ReplyDelete
  16. maslinamansor
    takla
    daku suci bersih ni
    hahahahahaha

    ReplyDelete
  17. azrina aka jaijina
    kak..
    otomen taro ke nape???
    sakit weh..nok2 time sujud... sabo jela

    ReplyDelete
  18. Linda
    jeleh r tu...
    berangan ngan tutttttt
    lalalalalalala

    ReplyDelete
  19. ajee
    nak picit camana
    jerawat al batu..ada di dalam bukan diluar
    ku mampu menggetel2 saja.. hahahahaha

    ReplyDelete
  20. zeqzeq
    nape????
    zz nak cubit ke???
    lalalalalalalalala
    larikzzzzzzzzzz

    ReplyDelete
  21. kak wan
    ok insyaallah...
    nanti cheqna tek..
    thanks bu =)

    ReplyDelete
  22. drsinga
    mana ada picit..tak leh picit pun..benjolnya di dalam saja..huhuhuhuhu

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~