Oct 17, 2010

~ pengertian sebenar ~

salam
apa pengertian sebenar pakai tudung????

22 comments:

  1. hahah kelakor...aritu kat pasaraya ada gok pesen gini..

    tok pah kiter tutup rambut doh katanyer tp ttp ngan rambut palsu..
    boleh gitu...& se lagi pakai tdg sbb lindung pipi bengkak (sakit gigi)

    ReplyDelete
  2. .. Biasanya yang ikut2 pakai yang jadi macam nie, tapi tak apalah sedikit sebanyak dia dah ada kesedaran dari yang tak pakai langsung..Kita doakan semoga beliau akan sedar kesilapannya..

    ReplyDelete
  3. Sikit2 tutup lama2 tutup semua, bg semangat..kalu labuh tak nampak pemandgan indahkan'?

    ReplyDelete
  4. idah
    pasaraya HKS ke??
    ade gok ke??
    hok Tok Pah kata tu macam dok leh terima je..huhhuhuhu

    ReplyDelete
  5. Mohamad
    saling mengingati...
    sambil mengingatkan diri sendiri jugak..
    moga tak jauh terpesong dari tuntutan agama yang sebenar
    amin

    ReplyDelete
  6. zeqzeq
    pemandangan yang hanya khas untuk suami...
    itu yang indah sebenarnya....

    ReplyDelete
  7. doh ni korok mane pulok pakai tudung, pakai shorts ni??koya ke?

    ReplyDelete
  8. Cheqna weehhh,
    isu awal tahun dlm fb
    hangat gak perbincangan ini.

    Bagi saya kan..kan
    yang salah adalah orang disekeliling dia .. termasuk cikgu dan teman2 sepermainan dia .

    Sebab dorang tak tegur and tidak memperbetulkan kesilapan yang berlaku . At least kalau diberi nasihat, insyallah dia akan berubah .

    ReplyDelete
  9. Salam. Takkan cikgu dia tak tegur. Geli mata menengoknya.

    ReplyDelete
  10. SALAM,
    TOLONG JANGAN MACAM INI ! MOHON ALLAH SWT TUNJUKKAN JALAN KEBENARAN KEPADA MEREKA INI !

    ReplyDelete
  11. Puan Sri Linda Al Poyo
    tu r kak....
    bakpela cikgu2 ye dok tegur..
    belajar dari kesilapan

    ReplyDelete
  12. Salam cheqna....nk gelak jerk...hahahahahahahaha lawak le akak tu...nie btul2 x sbar nk play da game!!

    ReplyDelete
  13. adoi pesen aper laa budak nie
    baik tak payah pakai tudung

    ReplyDelete
  14. hana faza
    harapnya begitulah
    peringatan untuk kita jugak kan???

    ReplyDelete
  15. zana iman
    kadang2 keterujaan terhadap sesuatu menyebabkan kita kurang mengambil berat tentang sesuatu kan..

    ReplyDelete
  16. cik noor

    entahla....tapi terfikir gak..cikgu2 kawan2 dia tak tegur ke erk???

    ReplyDelete
  17. tak salah kan kalau akak cakap cara dia ni bengong..

    ReplyDelete
  18. baik suruh bukak je tudung kan??!!
    takde pekdahnya kalau macam tu..

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~