Oct 21, 2010

~ mr black oh mr black ~

ini bukan mr black cheqna..=)
salam semua
kali last basuh mr black adalah sehari sebelum raya
perghh lama giler
skang mr black dah tak nampak rupa pompuan yang miliki mr black itu..
ya allah
bukan malas..
tapi kalau basuh petang mesti hujan..
pahtu skang kan jalan kuala berang sedang diupgrade tuk dibuat highway..jadi boleh faham r situasi camana kan??
berdebu..tanah merah..
jadi untuk apa cheqna basuh mr black??
lalalalalala

22 comments:

  1. kereta pe cheqna pakai? cam mewah je? hehehe....

    ReplyDelete
  2. Hahaha.. macam kereta kat rumah mama tu, bila basuh - hujan pun turun! Kalau lama tak hujan, bolehlah basuh kereta untuk panggil hujan, ye tak? :)

    ReplyDelete
  3. bila nak merasa naik mr. black cheqna ek..ehehehe

    nanti akak sampai KT...akak call ye...alalalla...

    ReplyDelete
  4. sahih bleh lukis kat kete cheqna tu..

    pok dare cheqna dok neram mana?risik ar mana th dkt ngan umah ayah idah ker..neram 1 or neram 2 (ceneh)

    ReplyDelete
  5. hehehe, jimat..akak dulu asal nak kuar dating jek mesti basuh kete, hakhak..makanya tiap² minggulah basuhnye, haha..

    ReplyDelete
  6. bagus la tu cheqna, buleh jugok selamatkan bumi ni....

    jimatkan airr untuk generasi akan datang....

    hahaha...

    pssst, hubby akak pantang nampak keta dia kotor sikit, mesti nok basuh, kalu dan basuh keta, sekerat hari baru sudoh...

    huhuhu....

    ReplyDelete
  7. akak ni sib baik ada anak anak dara
    acara wajib setiap sabtu pagi lepas main taman
    basuh kereta ayah dan kereta ibu... ;p

    ReplyDelete
  8. mama
    bebudak kat opis ni selalu kata cheqna ni majal...sebabnya kalau basuh kete je mesti hujan
    huhuhuhuhuhu
    tapi sebenarnya cheqna pembawa rahmat sebab hujan kan bawa rahmat
    hehehehehe

    ReplyDelete
  9. idah
    bukan setakat leh nukis...
    booleh mewarna lagi
    hehehehehe
    ok nanti cheqna risik2

    ReplyDelete
  10. azrina aka jaijina
    nak dating ngan sape??
    huhuhhuhuhuhuhu

    ReplyDelete
  11. ain
    orang ada tok laki boleh gok suh tok laki hok care
    cheqna ni piye la nak care..
    nanges kang

    ReplyDelete
  12. alasan yang boleh di terima akal oleh orang yang tak berapa rajin !

    ReplyDelete
  13. Si KACAk daya pun 2 x 5
    cuci hari nie esok berdebu
    memang dah tak nampak macam perempuan yang jadi pemilik si KACAK itu

    ReplyDelete
  14. cik noor

    tu la pasal..
    bukan malas tapi keadaan tak mengizinkan..
    boleh gitu???
    lalalalala

    ReplyDelete
  15. hamzah ian

    uiks...bila la boleh pakai merc tu..
    tak de la..
    cheqna tak mampu r...

    ReplyDelete
  16. kete po belacan...

    hahahah cheqna.. cheqna..


    (oh kunun2 diri sendiri macam rajin la.. hihi)

    ReplyDelete
  17. ajee

    keto po belace baru betul beb..hehehehehe
    tau takpe..
    eleh..mesti mrhuby awak yang basuh...=)

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~