Oct 22, 2010

~ menjauhkan diri ~

ramai yang menyangka kita
hidup bahagia
tetapi sebenarnya pahit ku rasakan
memang dahulu ku bahagia
tetapi semuanya dah berubah
bila kau tiada lagi setia kepadaku
kasih sayangku padamu
tidak kau hargai
seolah aku tidak lagi kau perlukan
apalah erti kesetiaan
jika kau tak pedulikanku
sehingga kau tiada masa untukku
walaupun ku cuba mempertahankan
agar cinta kita berterusan
tetapi engkau masih menyakitiku sesukamu
dan biarlah ku menjauhkan diri
agar tidak mengganggu kebahagianmu
bersama insan baru yang memisahkan cintaku
ramai yang menyangka kita
hidup bahagia
tetapi sebenarnya pahit ku rasakan
memang dahulu ku bahagia
tetapi semuanya dah berubah
bila kau tiada lagi setia kepadaku
cheqna ni peminat lagu2 fauziah latiff....=)

24 comments:

  1. tu lirik lagu menjauhkan diri by kak Gee ke cheqna? ade citer ke sebalik lagu ni dear?

    ReplyDelete
  2. Dari perkataan pertama sampai perkataan terakhir menyebabkan aku teringatkan seseorang...

    sampai hatinya...

    tiba2 teringat kata2 kakak aku 'dia kan suka glamor...biarkan je la...'

    ReplyDelete
  3. dulu2 kak ati minat dia ...time anak darala..

    ReplyDelete
  4. Dgr lagu ada puahko. Mcm minum air tebu gok?

    ReplyDelete
  5. Ini masuk kajian kes insan yg sepi pada hari cuti, jiran sebelah dah kuar ke'lah

    ReplyDelete
  6. eMMe
    yup Fauziah Latiff aka Gee
    besh lagu ni
    ada kene mengena gak...huhuhuhu

    ReplyDelete
  7. my niezzareena

    taulah..kaca sokmo..buke hari jemaat jah...

    ReplyDelete
  8. afzan

    sabo jela....
    jalani kehidupan dengan hati yang tenang....
    chill bebeh...hahahahaha

    ReplyDelete
  9. ati masrif
    sama r
    tapi lepas ye kahwin ngan joe tu dah tak minat sebab seksi...huhuhuhu

    ReplyDelete
  10. zeqzeq

    puah lagu mano gak...sekadar memenuhi halwa telinga selain mendengar perkara2 yang berfaedah...
    minum air tebu batuk weh...

    ReplyDelete
  11. salam..
    moga sinar bahagia sentiasa
    menanti mu di hadapan...



    New Entry "Hikmah Dalam Wuduk"

    ReplyDelete
  12. zeqzeq
    tak de maknanya..huh!!
    jiran sebelah ada je...

    ReplyDelete
  13. zulkbo
    amin..amin..amin..ya rabal alamin....
    terima kasih =)

    ReplyDelete
  14. fieza79
    minggu ni minggu jiwang kak oi..
    hahahahaha

    ReplyDelete
  15. jiwa kacau ke cheqna? sob², sedih le plop lagu ni..

    ReplyDelete
  16. yeahh..
    akak pun minat giler fauziah latip
    dari zaman sunti hingga mak dara
    penah dulu kerinting rambut
    sbb nak ikut rambut dia..
    lagu berhantu
    teratai layu ditasik madu
    Enggan
    kau merubah segalanya
    Dia ..

    ReplyDelete
  17. saya ingatkan beruk mana telah melukakan hati akak ..rupanya cuma lagu

    ReplyDelete
  18. azrina aka jaijina
    mana ada jiwa kacau kak...
    kacau je jiwa ni hahahaha
    dok dok eh..
    lagu fauziah latiff yang diminati..
    hehehehe

    ReplyDelete
  19. linda
    sama r kita sebab tu kita boleh get along.
    perghhh ayat tak boleh blah..
    hahahahaha
    tapi lagu2 dia memang besh...
    menusuk kalbu..

    ReplyDelete
  20. brutalsolo
    perghhh
    memang brutal r..
    huhuhuhu

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~