Oct 11, 2010

~ mana lebih besh???~


antara dikejar dan mengejar...mana yang lebih besh????

21 comments:

  1. bagi noor dikejar best kot,

    kalau mengejar kiter akan berasa hampa kalau tak terkejarkan,

    kalau dikejar lak, tak der pape rasa kalau berjaya dikejar atau tak.

    ReplyDelete
  2. cik noor

    ermm..pandangan masing2 kan..ada betulnya gak tu..

    ReplyDelete
  3. kadang2 best mengejar tp kadang2 best dikejar.. tp ajee tak suke mengejar. da letih :p

    ReplyDelete
  4. kau kejar ku lari..ku kejar jgn hrp kau dpt lari..kah..kah..

    ReplyDelete
  5. tak besh kena kejar ..
    rimas
    tak koser

    pun tak besh mengejar
    penat
    tak koser

    poyo arrrr... ekek

    ReplyDelete
  6. ajee
    same r..cheqna sudah tidk larat untuk mengejar
    huhuhuhuhuhu dikejar pun tak larat nak lari gak ni..
    hehehehe

    ReplyDelete
  7. kakcik

    betul tu mama
    kadang2 ad ketikanya sudah terlalu penat untuk mengejar sesuatu yang tak pasti..

    ReplyDelete
  8. idah

    doh ye ah..sebab cheqna dok rok oh nak lari
    hahahahaha
    kejor r....hehehehe

    ReplyDelete
  9. linda
    akak memang poyo..
    lalalalalalalala
    dikejar or mengejar..dok rock weh....=)

    ReplyDelete
  10. hihi kalau kene kejar lagik lepas nih jangan lari lagik tau.. kan da penat.. :)

    ReplyDelete
  11. ada kala kita patut mengejar sesuatu dan ada kalanya kita patut dikejar.. hehe... 2 2 best..

    ReplyDelete
  12. dikejar lagi best...! hahaa kecuali dikejar anjing..tak best...

    ReplyDelete
  13. ajee
    ku kan terus berlari sehingga akhirnya ku temui garis penamat..
    perghh statemen..
    hehehehehehe

    ReplyDelete
  14. lia
    kan kan kan
    cheqna setuju..
    sesekali seronok mengejar dan seringkali seronok dikejar
    hehehehehe

    ReplyDelete
  15. fieza79
    dikejar lembu pun tak besh gak kak
    hehehehehehehe

    ReplyDelete
  16. Cheqna weii..
    Sapa gok suroh main berambat ni...
    hati - hati takut jatuh.

    ReplyDelete
  17. kak wan

    ala bu...biasala tu...
    tapi kali ni tak mau jatuh lagi...

    ReplyDelete
  18. suke mengejar..tak suke dikejar....sebab kalau mengejar...ble pnat boleh berhenti...kalau dikejar....slagi dikejar kna terus jugak berlari ...huhuhu...

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~