Oct 20, 2010

~ ma cheqna memang....~

Lokasi : kat umah cheqna
Time : area kul 6pm..

"ma...orang ni pelik r...anak tudung orang tu hilang sokmo....beli 5 tinggal 1....beli 3 pun tinggal 1...beli 2 pun tinggal 1...pah mana g dok tau" cheqna mengadu pada ma
" ye ke ina???ma pulok dok rajin beli tapi ada sokmo" ma pulok memberitahu
" doh..dok payah tanya banyak r..memang tahu doh r sape amik" cheqna membalas
selok ma suka.....
see...camana barang cheqna selalu je tak de...baik kerongsang..tudung..anak tudung...
sabo jela...

22 comments:

  1. erkk ?
    sapa yang ambil ?
    kenapa dia ambil anak tudung dan kerongsang cheqna ?

    kenapa dia tak ambil cheqna sekali ?

    misteriii..

    ReplyDelete
  2. puan sri linda

    sah2 ma yang amik..hahahahahaha
    amik cheqna tu kena tunggu orang lain la....hahahaha

    ReplyDelete
  3. Dah anak beranak... macam tu la... Mama tak ada anak pompuan, jadi tak bolehlah share apa2... :)

    ReplyDelete
  4. misteri nusantara...

    kih..kih..bagus ma cheqna..jimat pitis dok pyh beli anak tudung ld...

    ReplyDelete
  5. dailog yang selalu didengar antara ibu dan anak he3..cheqna dapat bonus nanti beli sedozeng kat "ma" tu

    ReplyDelete
  6. hahahaha..xpe la, bukan org lain pn..

    serius, nk suka je rasa.. hahaha:)

    ReplyDelete
  7. sll jgk keronsang tudung anak kfieza kebass...

    ReplyDelete
  8. mama achik
    cheqna kan ada
    meh kita share apa2 yang patut..hehehehe

    ReplyDelete
  9. idah
    ma cheqna gitu r...
    bahagian ngebas hok anak2..hehehehehe

    ReplyDelete
  10. mankuchai
    beli sedozen pun tetap akan kebas hok anak
    hehehe
    tapi no hal la...
    ibu kita kan...=)

    ReplyDelete
  11. miss layaleya
    suka la heh
    cheqna dok cakak nok gelepo doh maring

    ReplyDelete
  12. suker dengar sleng cheq na.. cumel je bunyi dia. nway, u ore tgganu ke kelate?

    ReplyDelete
  13. fieza79
    kak eh..bersedia untuk banyak lagi dikebas...hehehehe

    ReplyDelete
  14. ahaha, lwak tulah..ala, kasi share ajelah ngan ma awak tu..ma awak pon nak melaram gak cheqna..

    ReplyDelete
  15. mwahahahah comel la ma cheqna.. lepas nih kalau ada barang hilang apa lagik, cari kat bilik ma cheqna je la... harus lah nak jumpe :)

    ReplyDelete
  16. my niezzareena

    ekceli cheqna ic 03..lahir kat kelantan r ni..tapi dah 26 tahun stay kat trg..
    comel ke???
    hehehehe

    ReplyDelete
  17. azrina aka jaijina

    memeng dosh kak...
    barangku barangmu jua...hehehe

    ReplyDelete
  18. ajee..
    tak payah cakap r...memang tidak syak lagi...hahahah

    ReplyDelete
  19. sweet je dialog ma n cheqna.. kalo mE selalu rembat kepunyaan mak, terbalik kite ni...

    ReplyDelete
  20. eMMe

    setakat ni cheqna tak de la plak merembat barang ma cheqna...

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~