Oct 20, 2010

~ LBS vs CHEQNA ~

Lagenda Budak Setan Episod 9..
kasha itu adalah cheqna...

24 comments:

  1. tak tengok pon cite tuh.. tp da baca la buku yang tebal tuh.. sian kasha kan.. kesian ayu gak...

    cheqna?

    ReplyDelete
  2. dah lupa jalan critanya..
    masa remaja dl ada baca novelnya..

    ReplyDelete
  3. Salam

    Tak layan sangat cerita tu
    nanti nak tgk laa

    ReplyDelete
  4. sll tgk citer tu...owhh ye ke kasha tu cheqna..? hurmm phm2...

    ReplyDelete
  5. ohh....kasha = cheqna,
    cheqna = kasha.....ohhhh

    ReplyDelete
  6. zulkbo
    ye la..citer tu untuk orang2 muda je...lalalalalala

    ReplyDelete
  7. gismo82

    ala...farid kamil dalam lagenda budak setan la mr papa

    ReplyDelete
  8. fieza79

    akak faham erk????
    kata2 dia dalam episod 9 tu memang sebijik apa yang cheqna alami....
    huhuhuhuhuhu

    ReplyDelete
  9. tak sempat nak baca buku tu...berebut2 novel tu org pinjam...

    ReplyDelete
  10. jadikan sempadan..
    lepas itu ulangi lagi hikhik..

    baca novel bersama ALQuran sama2 QATAM..
    tngok filem bersama..filem nasyid..baru sama-sama naik..

    ReplyDelete
  11. ~asha~
    cheqna pun tak pernah baca novel ni
    orang kata besh...

    ReplyDelete
  12. seriusly, akak tak mengikuti langsung LBS..maklomlah umah tadek astro, wuwuwuw, kesian kan..

    ReplyDelete
  13. azrina aka jaijina

    cheqna jarang tengok gak..tengok ulangan disiang hari je..
    nak harap tengok malam2..jangan harap sebab ngantuk nak tunggu kul 10pm tu..

    ReplyDelete
  14. salam cheqna...

    salam ziarah...dah lama tak dengar cheqna ngepek.... he3

    ReplyDelete
  15. mankuchai
    lama ke dengar cheqna ngepek???
    hahahahaha

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~