Oct 20, 2010

~ ini jugak kisah cheqna ~

salam
dapat tag dari doktor haiwan ( kalu orang ganu akan sebut doktor natang..kaso kan???hehehehe) 
jadi layankan k....
1. write 5 interesting facts about the person who gives u award
~ seorang yang sama baya ngan cheqna
~ dah kahwin..
~ doktor haiwan n skang still study..sambung master
~ dah berani pegang ular sawa masa umur 5 ke 6 tahun erk....sebab tu jadi doktor haiwan kot...hahahaha
~ mula2 kenal dia bahasakan diri dia as a kak hana..ouhh terasa diriku muda buat seketika...hahahahaha
2. write down 10 interesting facts about yourself n your hubby
 disebabkan cheqna still bujang ..jadinya 5 cukup...hehehehehe
~ muka nampak garang tapi tak pun...entah..semua orang kata cheqna garang bila tengok wajahku ini walhal cheqna tidaklah sebegitu.....tak caya cuba tanya pada mereka2 yang kenal cheqna
~ poyo..giler...happpy go lucky tapi kalau keadaan memaksa leh jadi hulk hogen.. sila takut
~ masa SPM memang failed..tapi akhirnya boleh gak jadi somebody
~ anak sulung tapi mudah nangis..tak pernah berenggang ngan ma selama 27 tahun.. tak macam adik2
~ mudah mesra walau pertama kali berjumpa or bersua muka
3. pick your most 10 deserving recipients and describe them
ermm...cheqna memang malas nak tag sesape..sape rasa nak buat silakan...at least semakin mengenali...

24 comments:

  1. Dengan ikhlasnya diberitahu, mama memang tak rajin jawab tag! :)

    ReplyDelete
  2. nice knowing u cheqna, kite sama, tang anak sulung..hehehe...

    ReplyDelete
  3. kalu sesat kat ganu, leh tumpang umh cheqna ye.. hehehe

    ReplyDelete
  4. samalah kiter sama2 anak sulung..
    mmg kot anak sulung ni kuat nangis....smpai skrg pun saya cepat nangis...

    ReplyDelete
  5. seb bek ko tak mention nama sape2 untuk jawab tag...kalu ko letak nama aku, mesti ambe dah buat ...tp lambat jugaklah proses..whhahhah

    muke mung garang ke???napok cam biasa je...huhu...

    ReplyDelete
  6. part anak sulong mudah menangis tu mmg betui..anak kak ati pun cam tu..cepat jer mengalir air mata..hihi

    ReplyDelete
  7. kalau cheqna dah kawin kena dok jauh2... mesti haru biru... hehehe

    ReplyDelete
  8. sekarang bujang tapi bila nak langsung jangan lupa jemput kRina
    tau...


    Sanggup datang walaupun jauh !InsyaAllah.

    ReplyDelete
  9. sayangsayangibu
    entahlah
    tapi kalau cheqna ye =)

    ReplyDelete
  10. kakcik

    sebab tu cheqna malas nak tag sape2..
    kang ada plak yang terpaksa jawab..hehehe
    x ikhlas plak jadinya..hehehe

    ReplyDelete
  11. my niezzareena

    begheh..no hal...tak payah sesat pun boleh je tumpang =)

    ReplyDelete
  12. nidza

    ada persamaan erk kita ni...
    hehehe
    mungkin anak sulung yang lain pun sama kot..=)

    ReplyDelete
  13. ashie023
    bekeng shie..wehi cetung..hahahahaha
    sebab tu malah nak tag deme..sebab tahu doh deme rajin...=)

    ReplyDelete
  14. cik noor

    memang....hehehehe
    tak pernah berenggang ni...
    dah 27 tahun masih bawah ketiak ma...

    ReplyDelete
  15. azrina
    insyaallah kak
    cheqna pasti akan jemput

    ReplyDelete
  16. anak sulung kuat merajuk kann..???
    :)
    macam saya...

    ReplyDelete
  17. dr singa

    ye la kot..
    dah ramai yang mengaku tu..
    huhuhuhuhuhu

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~