Oct 23, 2010

~ bosan?????x pun...~

 Lokasi : kat depan tv umah cheqna
aktiviti : lipat kain baju

tetiba nokia ku berbunyi menandakan ada msj masuk..bukak...tengok nama X
X : beb...ko kat ane??
Cheqna : kat umah..kenapa??
X : ko ni tak bosan ke asyik kat umah je...tula..orang suh cari pakwe tak nak...kalu ada pakwe boleh gak kuar hujung2 minggu..ni tak asyik terperap je kat umah
Cheqna : aku kat umah menyusahkan ko ke???
X : tak dela...at least tak la ko tu bosan sangat kat umah je..
Cheqna : tiada istilah bosan...banyak mende aku boleh buat...kemah umah..basuh kain baju..kemas bilik..x sempat tuk bosan..yang ko susah kerana aku ni pehal???
X : k la...
agaknya kawan cheqna panas kot dengan jawapan cheqna....
hahahahahaha

19 comments:

  1. rajin betul cheqna ni buat keje umah...tapi sekali sekala gi ler kuar jln2 coz minda kita ni perlu gak riadah..akak leh temankan..heee

    ReplyDelete
  2. tuhlah..
    sape suh sms ?
    tak pepasal kena smashh !!

    hhahaha lawak

    ReplyDelete
  3. hehehe.. msti sentap tu.. sy suka jwpn itu.. jwpn yg ringkas tp padat..

    ReplyDelete
  4. ainzuryn
    hari minggu je peluang cheqna nak kemah2 umah..bilik...basuh kain baju..lipat kain baju..
    cheqna bukan jenis yang suka kuar2 tanpa ada tujuan.....
    better duk umah..=)

    ReplyDelete
  5. Linda
    tu la..
    tak memasal nak msj...
    menyampasssss

    ReplyDelete
  6. miss layaleya
    dekpun tak dop kijeang g cari..
    amik nok sutir..
    hahahahaha

    ReplyDelete
  7. oghe jate ke tino sms cheqna tu?
    sibuk jg hal org, rasakan kene jwp dgn cheqna, mesti dia keciwa, hahaha..betul tu cheqna,better dok umah ari minggu...hujung bulan, tunggu gaji kan...hahahaha....

    ReplyDelete
  8. biarkan...
    kebahagiaan terletak pada diri yg merasai, bukan pada mata yang memandang.

    ReplyDelete
  9. betul tu cheqna, baik duk umah je dr jln2 x tentu hala..duit pon x abis.. ;)

    ReplyDelete
  10. eMMe
    tino..gelenya sangat nak caro...v sutir pade ngan muko..
    hehehehehehe

    ReplyDelete
  11. piewahid
    setuju.....
    nyebuk je...hahahahahaha

    ReplyDelete
  12. marinahunny
    bukan masalah pitih habis ke dok kak na eh
    memang cheqna dok wehi g bando saje2 tak dok kijeang...
    baik duk dumoh...=)

    ReplyDelete
  13. skali loghat ganu kuar daaa...dok pahe mu kecek gapo? hahahaha...

    ReplyDelete
  14. apa masalah kawan cheqna tuh? tetibe je meroyan... isk isk isk kawan cheqna tuh yang membosankan.. tolong emo. hihi

    ReplyDelete
  15. eMMe

    hahahahahahahaha
    tu dialek kelantan ok.....=)

    ReplyDelete
  16. ajee

    ntah...
    tak leh tengok cheqna bersenang lenang kot...
    hahahaha

    ReplyDelete
  17. Alaa. Padahal dlm hati, berkibar2 nak keluar..tapi,.tapi..

    ReplyDelete
  18. zeqzeq
    tapi mende???godio gak demo ni???
    nilai dapo keno jago ni??
    acu royak..

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~