Oct 21, 2010

~ betul kan???~

kadang2 kebenaran pahit untuk ditelan kan???

24 comments:

  1. Betul tu sayang.. tapi yang pahit itu selalunya menjadi ubat! :)

    ReplyDelete
  2. mmg pon.. telan pahit, luah syg.. mcm2 kan.. hurrmmmm~*

    ReplyDelete
  3. nape cheqna, mcm ayt patah hati je...
    ke cheqna tak sihat...makan la ubat, ubat mmg pahit..nak cepat sembuh kan...
    sorii..merepek lak kita...hiiii...

    ReplyDelete
  4. Salam Cheqna :(
    Knape sedih2 nie...

    Klo kiter tgk btul2, ramai org yg bleh accept bila org kuarkn kata2 omong kosong or kata2 dusta...TETAPI bila kita dgr kata2 kebenaran or benar2 jujur dr mulut seorg...why kita x bleh accept?? Btul x?? Hehehehe...jgn sedih2 k. Love u

    ReplyDelete
  5. salam cheqna..

    bukan setakat pahit untuk di telan..tapi untuk rasa rasa kat lidah pun ..ada kalau tak mampu...

    ReplyDelete
  6. betullah tu.

    cth: kebenaran iaitu kentut itu busuk tapi seboleh-boleh nak kata kentut makwe dia wangi..hahaha.
    gurau jek~

    ReplyDelete
  7. Cheqna ..,
    Kalau pahit takleh telan bohla perisa ...

    Bulatkan tekadmu tanamkan keyakinanmu setiap kepahitan itu ada terselit kemanisannay ..ceewah!

    ReplyDelete
  8. Lalu puas menyatakan kebenaran, kalu rasa bersalah pun pahit juga.

    ReplyDelete
  9. cik noor
    kan....tapi suka atau tidak kadang2 kita kena telan jugak...

    ReplyDelete
  10. mama
    kadang2 anakmu ini sukar tuk menelan ubat..
    huhuhuhu

    ReplyDelete
  11. layaleya
    ditelan mati mak diluah mati bapak
    pahtu kita kena kemam jela??
    ke gane???

    ReplyDelete
  12. eMMe
    tak de la kak...
    cheqna sihat dan patah hati tu dah lama dah..
    tengah cari sape nak baiki balik hati ini
    hehehehe

    ReplyDelete
  13. azrina aka jaijina

    bakpe setuju kak??
    ce kabo ket..

    ReplyDelete
  14. zana iman

    betul tu..
    kadang2 orang lebih suka dengar omong kosong kan??wahhh sejak bila cheqna pandai berbicara bahasa indon ni..hahhahahaha

    ReplyDelete
  15. imanamani

    itulah...terasa kat lidah sket pun dah tak mampu untuk ditelan lagi kan???

    ReplyDelete
  16. liliyuli
    aik...macam dah biasa je ni bab2 kentut ni
    hahahahahahaha

    ReplyDelete
  17. kak wan

    hahahahaha betul tu bu
    ubat pahit tapi kena gak telan sebab nak sembuh kan????

    ReplyDelete
  18. zeqzeq

    kebenaran itu perlu dinyatakan...serta diterima dan ditelan walau hakikatnya akan ada hati yang terluka....

    ReplyDelete
  19. Memang pahit nak di telan... tapi terpaksa terima...

    Memang akan ambik masa yang lama... tapi nak buat camne...

    Andailah dapat diundurkan masa...

    ReplyDelete
  20. afzan

    betul tu...
    tapi gitulah kehidupan zan oi...
    tapi jangan menyesal dengan apa yang berlaku sebab ada hikmah disebalik semua yang terjadi..

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~