Oct 25, 2010

~ bercinta dengan cikgu????lalalalalaala~

salam semua
mengimbas kenangan lalu ni...
tahun 2002...
masa ni cheqna form upper six...ketua pengawas kat sekolah ni...yang kenal cheqna tahu r cheqna sekolah mana
bila dah jadi ketua pengawas kan..sah2 cheqna kena banyak meround sekolah..apatah lagi kalau hari ahad sebab nak chek sape yang tak g perhimpunan..suka tau kalau diingat balik..
masa ni..adalah seorang cikgu lelaki yang sangat2 hensem...bukan cheqna yang kata..bebudak lain yang kata..kebetulan cikgu ni baru tukar sekolah...usia dalam lingkungan 35 tahun r..masa tu cheqna tak amik pot sangat...sebab tak berminat sangat nak layan perasaan..eceh...hahahahaha
sehinggalah pada suatu hari...segalanya bermula...
sekolah cheqna hari2 setiap pagi kena berkumpul kat dataran untuk mulakan doa beramai2...jadinya cheqna akan meround r satu sekolah....cheqna perasan..cikgu ni akan sentiasa ikut cheqna...cheqna naik tingkat 1..dia ikut..naik tingkat 2..dia ikut sehinggalah naik tingkat 4..(sekolah cheqna sampai tingkat 4 je )...masa ni cheqna tak amik pot lagi....tapi kawan cheqna yang selalu bersama2 cheqna berkata..( perbualan telah distandadkan..kalau cheqna tulis dialek ganu kang..ada gak yang pelangkung cheqna nanti )
"eh..aku rasa cikgu X ni minat kat ko la..."
cheqna wat tak tahu je...
perangai cikgu itu berterusan...setahu cheqna dia dah kahwin tapi still tak dapat anak..dah hampir 8 tahun rasanya dia kahwin...masa form6..cheqna duk kelas ekonomi..dalam kelas ada 18 orang student dang semua pompuan....cikgu kelas pun pompuan..
cheqna pernah dipanggil cikgu kelas cheqna tanya pasal kes ni..dan cheqna tak ngaku la sebab cheqna memang tak pernah nak layan cikgu itu...kata cikgu cheqna ni..jangan..sebab suami orang....dan memang cheqna tak layan..sehinggalah habis sekolah dan juga habis stpm..
tetiba masa amik result cikgu tu datang..masa ni tak de pape lagi..just ucap tahniah jela sebab cheqna punya result alhamdulillah.....

masa dapat masuk U..tetiba cikgu tu konteks...ntah mana dapat no phone...dia datang jumpa cheqna kat U..kami kuar makan kat pantai..masa ni la dia bagitahu dia dah lama minat cheqna..muahahahahahaha...tersembur air nyiur yang ku minum saat itu..gilessss...
dia kata masa sekolah tak berani nak bagitahu sebab nak jaga kredibiliti cheqna as a head gurl n dia sebagai cikgu....dia suka tengok cheqna..cara cheqna handle bebudak yang nakal kat sekolah..dia suka tengok cara cheqna berucap..pimpin budak2 pengawas yang lain...dia jatuh hati dengan sikap cheqna..perghhhhh...
lepas pada tu banyak kali dia kol..msj..ajak kuar..bagi ayat2 cinta...hinggakan ku terpaksa tukar phone...dan ada satu ketika..dia menunggu ku di asrama penginapanku..nasib baik sempat menusuk..hahahaha menusuk tu maknanya menyorok ye tuan2 dan puan2...
cheqna ada dapat berita dari akak kat sekolah yang baik ngan cheqna bahawa cikgu tu still cari cheqna..kesian plak..tapi tak koser nak ada hubungan terlarang ngan suami orang...mintak jauh weh...huhuhuhuhu...
dan skang..cheqna tak tahu dimana dia..hehehehehe mujur gak....gilo apo??kalu tak...kuar paper..cikgu bercinta ngan anak murid...lalalalalala mana i nak letak muka u???
apepun..semua tu kenangan indah....hehehehehe..melengkapkan hari2 yang cheqna lalui...alhamdulillah sehingga ke saat ini dan cheqna berdoa sehingga ke akhirnya supaya menjauhkan cheqna dari berhubung sulit dengan suami orang..nauzubillah.....cheqna selalu fikir...ermmm...orang2 yang ada hubungan dengan suami orang ni..tak pernah ke fikir..camana agaknya kalau suami kita yang ada hubungan dengan pompuan lain????cheqna suka letakkan diri cheqna di suatu2 situasi..mohon pada Allah supaya cheqna ditemukan jodoh dengan lelaki BUJANG...bukan BUJANG 3, BUJANG 2 mahupun BUJANG 1....amin...=)
err...anda2 ada ke pengalaman bercinta dengan cikgu??or minat kat cikgu??or minat subjek hanya kerana cikgu???mesti ada kannnnn??????

21 comments:

  1. Abis spm
    cikgu Jasni
    masuk meminang

    kahkahkah .. itu cikgu sastera saya .

    tak koserr !

    ReplyDelete
  2. bagi nik la kan..kalau tak bujang..duda pun takpe..hee..

    yang penting bukan kita yang merampas kebahagian insan lain..

    duda bercerai mati pun duda jugak kan.. =)

    duda isteri nusyuz pun duda jugak..heeeeeee

    tapi kalau dapat bujang pun apa salahnya..lagi bagus dan mengujakan..hahaha

    ReplyDelete
  3. dulu ramai gak laki org yg minat kat mE, me cam cheqna, menusukkkk...hehehehe...

    ReplyDelete
  4. pernh juga cikgu hensem kt sekolah suka usha tp ms tu mcm eh menyampahnya sb rasa dia dh tua sb umur kita muda remaja lgik..hihi

    ReplyDelete
  5. Salam....hehehe, agak2 mana le cikgu tu g kn. Adakah membawa diri sbb x dpt memiliki cheqna?? (gurau2,k)

    btw klik snie k

    http://me-iman-family-friends.blogspot.com/2010/10/hadiah-free.html

    ReplyDelete
  6. salam..
    kesian cikgu tu kan?
    apakan daya cinta ku
    tak sampai..bertepuk
    sebelah tangan jer..

    ReplyDelete
  7. Linda

    hahahahaha
    napok sangat kak eh..mesti galok ni dulu2..muahahahaha
    larikzzzzzzzz

    ReplyDelete
  8. queen
    cheqna ok je..kecuali suami orang..memang akan elak r...
    mintak jauh...
    huhuhuhu

    ReplyDelete
  9. eMMe
    menusuk kalbu ke menyorok ni???
    hehehehehehe

    ReplyDelete
  10. tinie
    sangat2 indah bila dikenang
    boleh membuatkan hati menjadi rindu....
    senyum sorang2...=)

    ReplyDelete
  11. hana faza
    betul tu..
    kita masih remaja dia dah remaja purba..
    tak sesuai...waktu itu punya pemikiranla ni....

    ReplyDelete
  12. zana iman
    entah...tapi rasanya still kat ganu lagi tapi tak tahulah sebab memang tak pernah jumpa...

    ReplyDelete
  13. zulkbo
    huhuhuhu
    tak koser..
    kalu dia bujang boleh gak dipertimbangkan...=)

    ReplyDelete
  14. zeqzeq
    bakpo????
    ikut kawe la..nok milih ko tok sey..hidup kawe kan....
    lalalalalalalala

    ReplyDelete
  15. Salam
    bercinta ngan cikgu tak pernah laaa

    berkawan n hampir bercinta ngan suami org pernah laa

    SERIK !!!

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~