Oct 19, 2010

~ ada orang request..~


salam semua
yihhhaaa..mood poyo2 sudah sampai...
jadi untuk memenuhi mood itu jom layankan..
ekceli ada orang request tau...
tak tahulah untuk kepentingan dia atau tidak..
or....ermmm...whatever..jom layan... 

agak agak anda la...adakah orang ini sedang menekel cheqna??ok ok sila muntah skang sebab statemen perasang...hahahahahahahahahaha
ape2 jela..walaupun dia amat misteri nusantara...cheqna ok je selagi dia tak mendatangkan apa2 mudarat pada cheqna....jadi ini adalah resepi seperti yang diminta
1) kalau cheqna merajuk..sila pujuk sekali sahaja..n then biarkan...lama2 cheqna akan ok sendiri..kalau dipujuk banyak2 kali makanya makin lama la majuk itu ( bergantung pada kes gak...kalau kes besar sendiri mau tanggung la )
2 ) paling penting...sila hadiahkan cheqna mende yang mahal2 ye kalau nak pujuk cheqna (sambil mata kuar tanda $$$$$$$$$) muahahahahahahahaahahaha...ada berani??????
ekceli tak de pape resepi pun...selama mana sangat nak majuk..tapi kalau perkara yang menyebabkan cheqna majuk tu besar..mungkin lama gak r baru ok kot...depends....
ok saudara...dah puas hati???nak lebih2 masuk minang ye..lalalalalalala

36 comments:

  1. kak ain rase la kann..cheqna kalau merajuk lagi bertambah cun...ayu gitu...

    ReplyDelete
  2. tu dia, skali kuar resepi daaa...ingatkan cheqna nak suh zeqzeq tu blanja makan kat 5 stars hotel ke, heheheh....

    ReplyDelete
  3. ainnoraini

    ye la kak..ngan muncung yang panjang2...

    ReplyDelete
  4. hehehe wah demand ye cheqnaaaaa....

    ada sape2 brani?masuk minang copatttttt

    ReplyDelete
  5. eMMe

    dia takut nak tonjolkan diri dia la kak..
    lalalalalala

    ReplyDelete
  6. kalau saye majuk....x payah pujuk...biarkan aje...nanti akan ok sendiri...hehehehe...

    ReplyDelete
  7. kalau marajuk.. kena bg tenang dulu pastu baru lah kena pujuk kalau tak pujuk lama skit br ok

    ReplyDelete
  8. myz ramz
    cheqna kena pujuk skali je...
    pujuk banyak2 kali naik lemak r..

    ReplyDelete
  9. porcupine

    tetap demand..
    hahahahaha
    sah2 tak berani kot....

    ReplyDelete
  10. ati masrif

    cheqna kalu ngajuk orang dok layan
    siap r....memang makin lama ku merajuk
    heheheheeh

    ReplyDelete
  11. oooo....budak zeq zeq ni..ahahha..klako..cadangan yang bagus tuh...letak resepi cucur udang ke,resepi ayam masak merah..ok jugak.a..ahaha

    ReplyDelete
  12. wow, panas ni..jom, laki² di luar sana yg single & available, silelah masok minang cheqna..chehehe..

    ReplyDelete
  13. ashie023
    kenal ke zeqzeq??
    ye mabuk air sejuk benonya tu

    ReplyDelete
  14. azrina aka jaijina

    oh akak...terima kasih sebab tolong pomot
    hahahahahaha

    ReplyDelete
  15. kalau dia betul2x masuk meminang cam mana cheqna??

    kenduri jemput noor yer
    hihihih

    ReplyDelete
  16. hrp2 zeqzeq masuk minang cheqna nanti...amiiiiiiiinnnnn

    hehehehe

    ReplyDelete
  17. cik noor

    tak de maknanya cik noor oi..
    huhuhuhuhuhu

    ReplyDelete
  18. marinahunny

    hahahahahahaha
    kenal pun tidak kak oi...

    ReplyDelete
  19. kalau org tu nak menekel..layang je lah :))

    merajuk mesti lah kena pujuk. tp kalau degil jugak..lantok lah

    ReplyDelete
  20. Amboi...amboi..
    Takpalah anak ibu dah besar.

    Kalau seseorang itu merajuk dan tidak lama makna dia seorang yang lembut hati. sungguh bertuah sesapa yang dapat orang cam ni.
    (eh..lupa cheqna kan pakar psikologi) ;- betulkan

    ReplyDelete
  21. rozita

    tu r kak
    kalu nak ngajuk gok jangan dilayan..hahahahaha

    ReplyDelete
  22. kak wan

    amboi bu..belum sampai tahap pakar lagi la bu...insyaallah..10 tahun lagi kot..amin..
    masalahnya tak dapat2 lagi ni jejaka idaman hati..hahahahaha

    ReplyDelete
  23. saya suka maju...and suka dipujuk..
    manja la konon kan...
    tapi jenis cepat sejuk...so takyah susah payah sgt la pujuk..

    ReplyDelete
  24. salam..
    phewwwitttt...
    ada orang nak mengurat
    cheqna kita la..hu hu
    layan jangan tak layan..

    New Entry "Apa Dah Kena Dengan OzBloggerCom?"

    ReplyDelete
  25. mier@merr

    jenis cepat sejuk takpe..
    cheqna lambat gak bergantung pada punca majuk
    hehehehehehe

    ReplyDelete
  26. zulkbo
    hahahahahahaha
    angankan jela...
    hahahahaha

    ReplyDelete
  27. hahaha....

    zeqzeq, jangan lupa hantaran keta ferrari sebijik tuk cheqna...

    confirm cheqna dok ngajuk doh pastu...

    ReplyDelete
  28. SALAM,
    INI CERITA PEREMPUAN YG MERAJUK . KALAU LELAKI YG MERAJUK MACAM MANA ?

    FASAL MERAJUK NI, IKUT PENGALAMAN LF, LF BIARKAN SAHAJA. LAMA2 DIA OK. MASA OK TU, CUKUPLAH MESRA !

    ReplyDelete
  29. amy
    laki i???
    tak de maknanya dik oi...hahahahha

    ReplyDelete
  30. ain
    perghhh bagus r kak...
    memang memahami r ni
    begheh kak kita bagi dua neh

    ReplyDelete
  31. Luah Fikiran

    cheqna tak tahu lelaki majuk camana...share la =)
    ilmu tu...hehehehe

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~