Sep 6, 2010

~ tanya sket ~

salam
saje nak tau nih..
apa lagu raya kegemaran anda semua ye??
cheqna??
cheqna suka lagu pulanglah aishah dan juga meriah hari raya siti nurhaliza..
ala yang ada
"mari adik marilah abang mari kita beraya bersama"
anda plak???
ada kenangan tertentu ke ngan lagu2 itu???

28 comments:

  1. ntah ler suka blaka..stakat ni x psg lg lagu raya kat opis..

    tp kalu dgr lagu raya yg mendayu2 mesti sedih teringat arwah ma..

    ReplyDelete
  2. su suke lagu siti..yg nangis2 tu..pe ek tajuk dia..air mata ibu kan??

    ReplyDelete
  3. Banyak lagu yang kakcik suka - terutamanya lagu2 lama.. lagu baru tak banyak yang 'menangkap' :)

    ReplyDelete
  4. idah

    huhuhuhuhu
    memang sedih kan
    sedekahkan alfatihah untuk arwah ma
    moga arwah tenang disana
    amin

    ReplyDelete
  5. mizz sue

    amende lak air mata ibu hari2 raya ni hehehehe
    air mata syawal la yang =)

    ReplyDelete
  6. kakcik

    aha kan....betul tu..
    lagu lama gak besh..=)

    ReplyDelete
  7. kty suka lagi raya saloma ngn sanisah huri ..

    ReplyDelete
  8. Salam
    Minat Lagu Aishah tu sebab suara dia SEDAP...
    Tak der kenangan pun ngan Lagu tu...

    ReplyDelete
  9. adoiyai, akak ni kalau dah lagu raya semuanye suke cheqna..tp yg sesedih tu tak brape sukelah..

    wah, sonotnye nak raya, tak saba plak nih..

    ReplyDelete
  10. boleh kata suma lagu raya kalo dgr je mesti teringat kenangan raya lama2...

    ReplyDelete
  11. suka lagu awie ngan ziana zain tu...apa tajuk x ingat lah...

    ReplyDelete
  12. atty's

    sanisah huri bersabarlah sayang
    saloma selamat hari raya ke kak??

    ReplyDelete
  13. daya

    eh eh
    samala kita
    memang besh kan suara dia

    ReplyDelete
  14. azrina aka jaijina
    cheqna semua layan kak
    tapi more pada lagu2 yang lama r
    lagu2 baru ni kurrenng sket

    ReplyDelete
  15. stitch suka giler kat lagu sepasang kurung biru...tp xde pape citer yg berkait pon ngan lagu tu...

    ReplyDelete
  16. skang yang pemes tu ade satu lagu tu lawak..tapi tu lagu puasa....ahahaha...

    laguraya semua pun best..aslaa kan lagu raya....ngeee

    ReplyDelete
  17. lovelystitch

    lagu khairil johari johar tu kan??
    memang besh..

    ReplyDelete
  18. queen
    lagu apa tu??
    share r..kot2 boleh cheqna dengar gak

    ReplyDelete
  19. semua suka..janji ada perkataan selamat hari raya..eehehehe..

    mintak mak kuih sepotong...sy mau makan kerana perut kosong...na na na na na na na....wah tgh berdondang syg ni...tak sabar nak blk..

    ReplyDelete
  20. kita suka suara takbir-p ramlee dgn sepasang kurung biru-khairil johari johar..best giler..!

    ReplyDelete
  21. Suka lagu yang sedih
    pastu nanggis-nanggis..

    ReplyDelete
  22. lagu anuar and elyna..~~~berlalulah sudah ramadhan sebulan berpuasaaaa...er..tajuk dier selamat hari raya eh?

    ReplyDelete
  23. ~asha~
    beh ork lagu tu kak ork..
    cheqna dok excited pom nak balik kampung hehehehe

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~