Sep 30, 2010

~ setelah sekian lama tak kemana2 ~

salam semua
setelah kali terakhir cheqna ke KL pada bulan Fenruari hari tu..makanya sekali lagi cheqna akan ke KL
cheqna akan ke PICC untuk menghadiri persidangan pada 5-6 di sana
so 4hb102010 cheqna akan gerak ke sana la
cheqna akan bermalam di Bangi
ada sesape nak jumpa??nak banjer makan??or nak kopok leko bolehla cheqna bawakkan....
=)
ala..harga kawan2..biasa RM10 satu bungkus....tapi demi sahabat2 alam fana cinta maya ni cheqna kira harga murah r..RM20 sebungkus..deal???
hahahahahahaha
jadi mungkin 4hb tu cheqna tak dapat nak berjalan2 di alam maya la ye sebab cheqna berjalan2 di alam nyata =)
lappy bawak..memalam cheqna terjah r...=)

38 comments:

  1. eeee....nak la kopok leko...cheqna...alaa..buleh ke jumpe cheqna...

    ReplyDelete
  2. Kalau senang - call mama.. kalau kebetulan mama tak ada tugasan lain, InsyaAllah, bolehlah kita berjumpa. :)

    ReplyDelete
  3. eh, penang takmo mai ke..kalau nak mai, akak leh bawak tempat makan sepesel kat sini, tp cheqna banje lagi sendap, wakahaha..

    ReplyDelete
  4. eMMe

    boleh je...
    tapi cheqna free malam jela...

    ReplyDelete
  5. mama
    mana no nak kol???
    boleh gak..kalu mama tak bz kan..

    ReplyDelete
  6. ain
    mari r...
    begheh je..
    bo setakat kak ain nok ikut boleh ngat..tapi abang is, danish n sarah nok tohok mane???
    lalalalala

    ReplyDelete
  7. azrina aka jaijina
    penang??
    lain tahun ok
    hehehehehe

    ReplyDelete
  8. waaa mau mai KL ke..kopok leko tu mcm rege lintah darat jek..ekekekeke:p meh ler dtg umah beraya..hehe..

    ReplyDelete
  9. Ala... aku dah balik penang baru ko datang KL...

    nak ikut jalan2 gak! lama x karok :P

    ReplyDelete
  10. queen

    yup persidangan kat PICC selama 2 hari..
    bolehla kot berjalan2 =)
    meh r..

    ReplyDelete
  11. suziey

    nape kak??rege lintah darat erk???kalu cam tu up lagi la..hehehehehehe
    insyaallah kak..kalau kak suziey datang jemput..lalalalalala

    ReplyDelete
  12. afzan
    balik penang doh ke??
    doh mari jela mula KL..boleh merendek..hehehehe

    ReplyDelete
  13. Salam Cheqna,

    jomlah singgah umah k yan kat shah alam

    ReplyDelete
  14. salam kak yan
    ooo..insyaallah...kak yan datang amik erk??
    lalalalalala

    ReplyDelete
  15. wah seronok nyer pi jalan kat alam Nyata di KL

    selamat berjalan2x yer,

    Take Care

    ReplyDelete
  16. mung beli
    mung makang sendirik !


    kat KL nanti
    cari boyefren tauu..
    anak datuk gituu
    kekeh

    ReplyDelete
  17. maslinamansor

    entah...orang lain yang uruskan
    rasanya hotel kat bangi la..

    ReplyDelete
  18. Linda

    perghh nasihat yang sangat bernas dari akak yang poyo
    hahahaha
    ok kak..anak datuk ke cucu datuk ke..semua bedal..muahahahaha

    ReplyDelete
  19. drsinga
    ala...baru darah je tercekik..belum orangnya
    hehehehehe

    ReplyDelete
  20. salam..
    selamat bersidang di sana
    jangan nakal-nakal yek?
    he he..

    ReplyDelete
  21. tak yah susah2 bawa kepok untuk ayahanda .. yang dulu pun masih ada lagi dalam peti ais.


    selamat bersidang !

    ReplyDelete
  22. cuci2 mata di kl ye..
    kopok leko sebungkus ek.. hehehee

    ReplyDelete
  23. salam terjah balik..... hm, lm x beli kopok lekor kat tganu..... kat kl ni harapkan kopok lekor pasar malam jer lar.. hehe

    ReplyDelete
  24. zulkbo
    salam kembali
    perghhhh nasihat....jangan nakal2???
    heheehehehe
    ok cheqna sure akan nakal2 hehehehehehehe

    ReplyDelete
  25. ayahanda al lavendari
    yang bila tu?????
    huhuhuhuhu
    terima kasih ayahanda

    ReplyDelete
  26. idzalia

    betul nak ni???
    kalu nak cheqna bawakkan....

    ReplyDelete
  27. maszmadi
    tak sama kopok KL ngan kopok ganu kita ni..hehehehehehe

    ReplyDelete
  28. hhaaa elok laa tu ..
    masuk KL sesekali baru berasap..

    pUTRAJAYA Ok sikit tiada jemm

    ReplyDelete
  29. zeqzeq
    tak tahu r berasap ke tak ni..hehehhehe

    ReplyDelete
  30. Salam,
    Waaaaa cheQNa datang Bangi kaaaa....saya dok bangi ni, belakang hotel je hu hu hu...leh jumpa makan sate lah kan

    ReplyDelete
  31. annys
    wsalam
    yup..cheqna stay kat bangi
    boleh....
    annys banjer ye..=)

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~