Sep 23, 2010

~ bolok ~

kat KFC KB
" kak..ayam setekul "
kat PANTRY OPIS
" arwah saya dulu kan "
bebudak ni menyampuk
 " habis...cikna dah mati la ni "
pun KAT PANTRY OPIS
" kak na..saya nak masukkan kopi dalam gula ni "
kat KEDAI BUAH AJIL
"makcik..berapa riya singgit ni??" ( bahasa standard akan bunyi macam ni ~ makcik..berapa ringgit satu ringgit ni)
Kat KT (OPIS)
"weh..aku nak amik cati guti r" ~ maksud sebenar nak amik cuti ganti
kakiku punya nota : banyak lagi yang cheqna bolok2 ni...bila kenang balik mesti kelako rasanya hehehehe

13 comments:

  1. bakpe gitu cheqna..hahha kelakor plk..

    ktorg kat jabat kalu ckp bolok gitu ada ar hok smbg lek blkg..

    "takut dok dang kokrang ar tu cakap"

    ReplyDelete
  2. idah

    memang r..kalu bolok gitu memang ada r jong sambung kot dang kokrang hahahahaha

    ReplyDelete
  3. ahaks, hakak pon selalu sgt bolok macam cheqna ni..padahalkan cakap nak laju, sudahnye lidah tergeliat, ahaks..pastu laki akak suke nganjing bile akak bolok gini, mencik..

    ReplyDelete
  4. azrina aka jaijina

    tu r..saloh cakap sket nganjing lalu puok2 ni..huhuhuhuhuhu

    ReplyDelete
  5. ayoyo..
    cakap serupa lain laaa

    jap eh,
    dang kokrang ?
    nganjing ?

    boleh jelaskan ... hehee

    ReplyDelete
  6. hahahaha kak linda dah tak faham..

    dang kokrang = sempat ke orang
    nganjing = meng anjing (hahahha.. yg ni apa erkk standardnya?)

    Na... kebolokan tu sejak bila?

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~