Aug 16, 2010

~ Wook oh Wook ~

salam
ok..baru selesai wat report pasal suami simbah asid tu
memang bongok tahap ultraman r suami jenis gitu..
menyusahkan...
ok..tutup pasal tu..
ni pasal Wook..kenal kan???
hari ni..suami dia ditahan lagi sebab dadah
dan yang kami geram..
Wook sanggup kuarkan duit untuk g ikat jamin suami dia
perghhhh
bebudak ni dah bising nak stop bantuan dia tetiap bulan tu
boleh???
huhuhuhuhuhu
ntahlah..tak tahu nak kata camana
mungkin Wook sayang sangat kot ngan laki dia
hurmmmm
kakiku punya nota : kemesraan yang ditunjukkan dalam majalah????

48 comments:

  1. salam... ngeri jew baca pasal suami curah asid...
    minta dijauhkan dapat laki cam tu

    ReplyDelete
  2. suami kalu penagih dadah, isteri payah bebeno nak lepas..malah bertambah-tambah sayang ape kes..guna ubat guna2 ke??ahhahha...

    wook oh wook..

    ReplyDelete
  3. kesian wook tu..laki dia cuma nak duit je kot..cheqna keja menda eh?

    ReplyDelete
  4. oloh sian ke tok wook tu kan..
    dia dohla warga emas..dok cekak doh napok..

    ReplyDelete
  5. Wook dah takde tempat menumpang kasih . Itulah kat suami dia yang bongok . tak tahu sedar diuntung .

    Sian Wook . Nasib dia kita dah nampak .Nasib kita entah macammanalah agaknya .

    Insaf ..insaf...

    ReplyDelete
  6. aduii.. x insap lg ke? dlm majalah kan main ckp dh insap la apa la..sian kat tok wok tu..

    ReplyDelete
  7. erm orang kata penagih nih 'kuat'. sebab tu isteri syg sangat. tp kat kes wook nih macam mana ek? masih lagi ke? erk kompius

    ReplyDelete
  8. Menagih lagi suami Tok Wok tu?

    Alahai kesian pulak ngan Tok Wok yang dipergunakan...

    ReplyDelete
  9. ramai sgt lelaki menagih skrg nih...kat T'ganu byk ke kes dadah cheqna? takot seyyy....senang betul dowang dpt mende herem tuu...

    ReplyDelete
  10. apelah nasib tok wook tu kan..dah sah2 di guna²kan dek laki yg durjana tu..

    akak kalau tgok gamba tok wook tu ngan laki dia, geli geleman, serius akak cakap..

    ReplyDelete
  11. salam,
    ya kesian wook tu,teraniaya...dia takder anak ke? Jantan tu pun amik kesempatan ke atas org tua tu...hish

    ReplyDelete
  12. susoh gok nok royak... tok wook tuh syg ngat laki dier... org biar jelah.. ajor sket.. yg laki dier tuh pong, dok reti base... bodo mengong.. benci haku..!!

    ReplyDelete
  13. haish..klu i le..tak pasal nk gi ikat jamin nye. tp tu la..sape tak syg somi kan? huhu

    ReplyDelete
  14. kenapalah wook..masih lagi nak bela suami dia..susah kalo org terlalu syg ..kot nak sayang ..bior berpada2

    ReplyDelete
  15. cikdaya

    kita yang baca ngeri
    yang alami???
    huhuhuhu

    ReplyDelete
  16. ashie023

    cheqna setuju mende tu
    banyokkangnya gitu r
    dop auu r guna2 ke nape

    ReplyDelete
  17. idah

    memang tok wook tu dok rock sangat2 doh...

    ReplyDelete
  18. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  19. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  20. Linda

    kan kak..nasib kita ganelah suatu hari nanti..
    moga semuanya baik2 saje

    ReplyDelete
  21. marinahunny

    ermm.dop insap la tu yang kena tahan lagi tu

    ReplyDelete
  22. ajee

    ntahlah..tak reti cheqna nak komen...
    jodoh mereka masih panjang kot

    ReplyDelete
  23. kakcik
    masih lagi..tu yang tok wook tak pepasal kena kuarkan duit nak g jamin dia
    RM2000

    ReplyDelete
  24. eMMe

    saangat senang
    kalu kampung cheqna tu memang black area r...
    takutt

    ReplyDelete
  25. shaliza

    tok wook ni dah 23 kali kahwin tapi tak pernah ada anak
    harap2 dia akan ok la..

    ReplyDelete
  26. zue@annaleeya

    kak eh..ye tubuk jare baru ni tok wook beli kete sutir...pah tu ni nak jamin lok 2ribu..geram la..habis doh barang kemas gada dolok nih...

    ReplyDelete
  27. babybery

    yup dik
    sapela tak sayang suami kan??
    tapi....hurmmm

    ReplyDelete
  28. atty's

    ntahla kak
    tak tahu lagi nak komen camana
    moga wook akan dilindungi allah..

    ReplyDelete
  29. sian wan wook yg ksunyian jadi mangsa si jantan tu....!

    p/s- antara simpati, empati dan pelik terhadap wan wook. jantan tu tak boleh nak kata apalah.

    ReplyDelete
  30. piewahid

    kan..empati..simpati dan juga pelik
    hum..ntahlah

    ReplyDelete
  31. salam,

    alahai kena tahan lagi ke tu la kalau dah start terjebak dengan dadah tu payah nak tinggal tapi moga dia insaf nanti dan berbahagia dengan isteri tercinta..

    ReplyDelete
  32. salam..
    kesian kat wok
    kenapalah dapat
    suami muda tapi
    kurang akal..

    ReplyDelete
  33. kesian kat wok tu...sepatutunye umur mcm tu buat amal ibadat tapi nak buat camner dpt laki muda tapi menyusahkan dia...kesian wok...

    ReplyDelete
  34. Pandangan peribadi,

    cinta itu buta...mungkin wan wook tu ada alasan tersendiri,mungkin ada prinsip dia pegang,"baik buruk suami aku"kita hanya boleh judge sahaja hakikat wan wook lebih mengetahui...

    ReplyDelete
  35. Cheqna,
    kan toklaki wook tu muda ensem, kita hok toklaki tuo ni pun dok ngadap gi , apalagi hok mudo.,,keh...keh

    ReplyDelete
  36. alahai siannnye kat wanita ni..selalu diperkotakkatikan oleh kaum lelaki....kebaikan yg diberi, dipijak2 lagi..tak serik

    ReplyDelete
  37. penjejakmaya

    kita orang luar hanya mampu berdoa yang baik2 saja untuk mereka..

    ReplyDelete
  38. zulkbo

    tu la..sangat kesian..kalau tok wook datang opis..kiteorang selalu ngusik dia....
    memang kesian r kalau fikirkan nasib dia

    ReplyDelete
  39. ainnoraini

    tu la kak..
    patutnya tok wook dekatkan diri pada Allah waktu umur2 macam gini..tak perlu nak menyusahkan diri hanya kerana lelaki yang tak tau di untung

    ReplyDelete
  40. mankuchai

    mungkinla kot..
    kasih sayang terhadap suami mengatasi segalanya

    ReplyDelete
  41. ~asha~
    wanita selalu jadi mangsa
    mencik tul..

    ReplyDelete
  42. sapa xsyg somie...tp y somie 2..kesian le kat bini..ckp kesian bini tgl sorg..tp..xbt.. xguna..

    ReplyDelete
  43. laki dia tu memang tak tau diuntung betul !


    gerram...

    ReplyDelete
  44. nadia abdullah
    ntahlah..
    cheqna kadang2 tak tahu nak kata apa lagi..
    kesian pulak nengok tok wook ni

    ReplyDelete
  45. azrina0307
    kalu kak berada di tempat cheqna yang dapat jumpa secara nyata dan berdepan dengan mereka...sah2 akak dah ketuk kepala mat noor ngan kasut akak kan??
    hehehehe

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~