Aug 29, 2010

~ terasa lama tidak bersua ~

salam semua
ermmm...lamanya cheqna rasa tak menjengah disini..
ekceli..biar cheqna citerkan kenapa cheqna menyepi..eceh..bajet macam ada orang tanya ni..hehehehe
rabu ( 25/08/10 )
sebis mr.black...kul 1pm siap....kul 2pm sampai umah..baru nak relax2..mak sedara kat Kelate tepon bagitahu sepupu cheqna ada kat Kubang Kerian coz sakit hati..agak kronik..perut membuncit..mata kuning.. so cheqna ngan ma bergegas balik kelate...
sampai kelate area kul 7pm..buka pose reramai..x dapat gak g spital lagi
Khamis ( 26/08/10 )
g spital..ok..sepupu cheqna tu adik pada cheqna setahun..polis kat Jerantut..ada anak 2 orang..bebi baru berusia ermm..berapa erk..lahir bulan 3 baru ni..kira sendiri..baby boy..cheqna tengok dia dah ok..cuma mata memang kuning sesangat..nak snap gambo dia tak bagi..hehehehehe...mengikut kata Ida (sepupu cheqna) doktor tak leh bagitahu lagi sakit apa walau dah 4 hari kat spital..habis lengan dia kesan cucuk..skang air masuk kot kaki dia lak...ngeri weh tengok tangan dia yang penuh kesan lebam2...
ok la dia dah makin sihat cuma kuning2 still tak hilang..
pas buka pose cheqna n ma balik ganu coz adik2 balik..adik cheqna yang kat shah alam pun balik..sampai umah area kul 1030pm..
jumaat ( 27 /08/10 )
agenda mengemas umah..basuh kain baju.....
sabtu ( 28/08/10 )
masih mengemah2 area rumah..dah tak larat nak berjalan2 di alam maya...hehehehehe
ahad ( 29/08/10 ~ hari ni r )
masuk opis...banyak giler keje kena settle....perghhh..berkat kesabaran di bulan ramadhan akhirnya siap jugak keje penting..skang baru cheqna nak jalan2 ni....
so...inilah sebabnya cheqna tak online beberapa hari.....ada rindu kaaaa???
daaaa

16 comments:

  1. rindu...rindu nak kenal cheqna...ehehhe

    arwah nenek akak pernah sakit gitu..perut membuncit..tapi bukan sakit hati..sakit paru2 ke apa tah...lupa plak..tapi perut mmg mcm org preknen la..

    ReplyDelete
  2. rindu maaaaaaa...

    sila jelesss sebab hari ni akak masih cuti....

    muahahaaaaa....

    ReplyDelete
  3. ka kelik kelate dok ghoyat guano demo..tel 109 99999

    ReplyDelete
  4. SALAM BERTANDANG..
    mga sihat selalu Cheqna kita
    sesekali meninggalkan blog
    best bjuga kan?

    ReplyDelete
  5. ~asha~

    sipu2 cheqna membaca komen akak =)
    oh ye ke kak...
    sepupu cheqna ni ikut kata doktor masa awal2 katanya bengkak hati tapi tak tahu r tu

    ReplyDelete
  6. ain

    rinduuuu jugakkkk
    eleh..orang ada 28 hari agi cuti heh
    hahahahahah

    ReplyDelete
  7. zeqzeq

    rayo ni kawe kelik lagi
    boleh r nok jupo gak..=)

    ReplyDelete
  8. zulkbo
    cheqna sihat sokmo alhamdulillah
    harapnya encikzul pun sihat sokmolah =)
    meroyan gak cheqna bila tinggal lama2 blog ni =)

    ReplyDelete
  9. salam

    he3...patutla senyap jer cheqna ni buzy upanyer.. :0

    ReplyDelete
  10. Assalamualaikum,
    selamat kembali berjalan2 dialam maya..semuga yang terlibat sakit beransur2 baik..

    ReplyDelete
  11. mankuchai

    nok kata bz dop jugak
    tapi memang bz r
    hehehehehehehe

    ReplyDelete
  12. LIPISLADY
    waalaikummussalam
    selamat selamat =)
    insyaallah..terima kasih atas doa itu =)

    ReplyDelete
  13. rindu sesgt..
    lamanya mengemas rumah...mesti kilat2 tu..

    ReplyDelete
  14. wokeh.
    siap ada laporan tuh ..

    Apapun moga semuanya baik2 belaka .

    ReplyDelete
  15. hamizah
    uhuk uhuk tersedak cheqna minum air..hehehehehe
    kilat???welll =)

    ReplyDelete
  16. Linda

    hola..mana tau kot2 ada orang tanya wat mende sampai dop online
    hehehehehe
    versi perasang..
    thanks =)

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~