Aug 30, 2010

~ tag~

salam semua
cheqna dapat award lagi
thanks to mier
so...jom saksikan....saksikan ape??
ape lagi..soalan2 yang perlu dijawab la..kata nak kenal cheqna..muahahahahahahaha
1. apa yang bermain di fikiran anda skang???
ermmm...banyaknya plan bukak pose ni....camana nak hendel ni
2. apakah nama samaran anda??
~ alang
~ cikna
~ cheqna
~ farina 
3. berikan 3 orang yang anda sayang
~ ma
~adik2
~ ?????
4. Panggilan untuk si dia??
~ ?????
5. hadiah yang anda impikan dari seseorang yang istimewa
~ ermm..jap nak mikir
6. Blog mana yang anda suka visit
~ semua...
7. tag kan kepada 5 blogger anda ( wajib amik )
satu ~ anda
dua ~ anda
tiga ~ anda
empat ~ anda
lima ~ pun anda yang sedang membaca..jangan nak ngelat
done...=)

16 comments:

  1. ayahanda tak layak kerana jarang dapat buat blogwalking !

    ReplyDelete
  2. salam,

    nasib baik saya tak sempat bace hanya sempat komen je ni hehe..

    ReplyDelete
  3. no 6 ingatkan blog akak linda yg manis tewww.. uhuhu

    ReplyDelete
  4. wah, tahniah. suka buat blogwalking. bagusnya. dapat menimba semua perkara baru.

    Salam Singgah :)

    ReplyDelete
  5. wah, tahniah. suka buat blogwalking. bagusnya. dapat menimba semua perkara baru.

    Salam Singgah :)

    ReplyDelete
  6. al lavendari
    takpelah ayahanda..
    anakanda mu ini faham..kekangan masa kan???
    =)

    ReplyDelete
  7. zulkbo
    salam kembali
    entah..masih dalam pencarian ni
    hehehehehe
    err ada calon ke???
    lalalalalala

    ReplyDelete
  8. penjejak maya

    yo yo or je..
    yelah yela cheqna percaya..=)

    ReplyDelete
  9. en_me

    termasuk blog en_me yang hensem itewwww..hehehehehehe

    ReplyDelete
  10. hanafaza

    thanks
    sama jugak untuk hana
    time komen ni kena wish samat berposa hana=)

    ReplyDelete
  11. azketom
    terima kasih sebab singgah ye=)
    lain kali singgah lagi ..

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~