Aug 4, 2010

~ menyibuk je.....ke sibuk???ke purak2 sibuk?????~

salam semua
semalam kan satu hari cheqna tak masuk opis coz ada bengkel pengukuran ujian psikologi di STB(P) Marang
hari ni masuk opis lak..macam2 mende kena wat..ada poinmen ngan cikgu sekolah kul 10am...pahtu setelkan pasal punch card..ujian2...n yang beshnya setelkan pasal program kami prihatin yang akan dilaksanakan pada 9 Ogos 2010 ni...
jadinya bebudak ni macam kelam kabut sket r..masing2 memang sibuk..nasib baik bayaran dah diorang setelkan..kalau tak lagi haru dan biru bila orang2 tua terutamanya datang nak amik duit bantuan..
pagi tadi memang cheqna tak sempat r nak layan blog..bila dah tiba petang kemalasan sudah melanda..jadinya membalas komen..meninggalkan komen serta memberi komen pada hasil keje dak2 ni..hehehehe
layankan...

perghhh...siapakah ini???rajin dan tekun tu.......candid ok..bukan semata2 untuk bergambar..

sila jangan gosip..disebelah cheqna adalah encik wahab...sudah mempunya isteri 4 orang anak..
                                                  muka bebudak yang rajin...
                                                                    welll...

daaa

35 comments:

  1. alolo, bz ropenye..

    kretip ar cheqna ni, hehehehe..

    ReplyDelete
  2. tadi tersalah baca... dah beristeri 4... hehehe

    ReplyDelete
  3. huahhaa....cheqna ngan tekun nye membuat banner..
    wahhh event lagik 9 ogos ni..Good Luck Cheqna..huhu..ambe dah abis dah ...lenguh wase ari ni..

    ReplyDelete
  4. salam cheqna,
    selamat sibuk dan menyibukkan diri. utamakan mana yg lebih utama dulu. dh siap jgn lupe jenjalan ziaroh kawan2 :)

    ReplyDelete
  5. biar betul2 sibuk dari buat2 sibuk.


    kRina memang sibuuuuuukkkk.
    menci2...

    ReplyDelete
  6. tekun betul. sampai tak toleh langsung kat kamera...eceh! hehehe

    ReplyDelete
  7. azrina aka jaijina

    hehehehehe
    kretip ke???bebudak yang buat..cheqna tolong nyebok je..hehehehe

    ReplyDelete
  8. marinahunny
    cheqna ni kejenya as a Psychologist kat JKM

    ReplyDelete
  9. queen
    memang besh..tambah2 lak wat ramai2..lagi suka

    ReplyDelete
  10. Salam Cheqna...

    Sibuk gilerr tu...dakpe kite org paham cheqna sibuk gilerr...yg sebeloh tu anok pat doh?....mude gilerr...he3..

    ReplyDelete
  11. mas

    cheqna saje letak gitu nak tengok ada tak yang perasan..
    tahniah..=)

    ReplyDelete
  12. ashie023

    tobak lengoh kalu dang sibuk..
    beh ork kalu buleh duk nenggok je dumoh...

    ReplyDelete
  13. piewahid

    memang dosh bohhhh
    pentingkan yang lebih penting
    kawan2 memang akan ku ziarahi..kompem...

    ReplyDelete
  14. azrina0307

    kak eh..
    cheqna kan..kalau sibuk sangat2 tak tenang gak kak sebab ingatkan blog..
    sebab tu kalau sampai umah cheqna mesti bukak jugak walaupun lambat line bodben itu..huhuhu

    ReplyDelete
  15. liliyuli

    well

    sila percaya kerana itu semua bukan lakonan ok..=)

    ReplyDelete
  16. man kuchai

    wsalam
    heheheehe
    hola..anok 4 doh tu..umur wape erk..37 ke 38 doh cikwahab ni...

    ReplyDelete
  17. mawar berduri

    kembali ke alam kanak2 dengan mewarna2 bagai ni..=)

    ReplyDelete
  18. En Wahab tu ada isteri 4 ke 4 anak? (hehehe.. saja buat tak faham..) :)

    ReplyDelete
  19. mmg btol sebok ni..mana da pura2 sebok tgk tu haa tak menang tgn nk mewarna banner tu...hehee

    ReplyDelete
  20. en_me

    wah..en me sorang je yang fahamm

    hehehehehehe

    ReplyDelete
  21. banner wat sendiri ke?

    bakpe dok tepoh jer....

    ReplyDelete
  22. hok tepoh2 kak..hok ni hok lain..kretip kang..

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~