Aug 30, 2010

~ kenapa???~

salam
nape erk negara china sangat mendominasi sukan badminton??

harus diketahui cheqna adalah peminat setia sukan badminton
sekian harap maklum
semalam kan tengok world cup badminton.....=)

25 comments:

  1. Salam Cheqna..

    telah ambil maklum! hehehe.. :)

    ReplyDelete
  2. statement perkauman nih.. ihihi

    salam ramadhan akak cheqna ittewww

    ReplyDelete
  3. selamat berpuasa cheqna...
    tak tahu ler nak menjawab.. tak baper minat sangat badminton nie

    ReplyDelete
  4. kakcik
    salam kembali =)
    hehehehehe
    bagus bagus ...

    ReplyDelete
  5. en_me

    dah dibaiki..maksud cheqna bukan kaum tapi negara china..
    semalam semua game diorang menang..
    salam ramadhan jugak untuk abang en_me
    lalalalalala

    ReplyDelete
  6. daya

    tak minat??rugila..hehehehe
    selamat berpuasa jugak..

    ReplyDelete
  7. mamaidah
    majulah negara untuk sukan
    hehehehehe
    buke mana ari ni??

    ReplyDelete
  8. minat jer ke? tahu main badminton ke dok?

    pekata cheqna pulok jadi jaguh badminton, buleh la lawan china sampai menang....

    ReplyDelete
  9. kak ain

    kalu cheqna main tobak lindan pun saspek..hahahahahahahaha

    ReplyDelete
  10. macam mana ni cheqna ?

    kRina suka sukan bedminton !

    hahaha..

    kejarrr tau !!

    ReplyDelete
  11. wah², akak pong minat maen badminton..dlu zaman mude² selalu berentap ngan adik²..tp selalu je kalah, hukhuk..

    mybe china dari zaman tok nenek derang teror men badminton kot..

    ReplyDelete
  12. azrina 0307

    kejor mende kak eh??
    besh kan layan badminton...
    kita punya minat yang sama yiiihhhhhaaa

    ReplyDelete
  13. cik amy sensei

    salam ramadhan jugak untuk cik amy
    n selamat membuat persiapan raya =)

    ReplyDelete
  14. salam

    Sebenarnya mereka telah dilatih dari kecik lagi,pasukan china ni mmg ada squad pelapis...yang sentiasa ada setiap tahun.

    cheqna...org msia pun boleh jadi dominan,kalau kita ada byk squad pelapis.

    ReplyDelete
  15. azrina aka jaijina
    amboi dari zaman tok nenek tu
    mungkin gak kot....
    sebab tu pemain2 china semua terer2

    ReplyDelete
  16. mankuchai

    salam kembali
    cheqna tak nampak r MAS ni ada pemain pelapis..still mengharapkan khidmat LCW, WCH, n paling menyakitkan hati HH
    kalau china..mereka sentiasa mengenengahkan bakat2 baru..

    ReplyDelete
  17. majulah sukan untuk negara
    ceqna akak pun minat
    memang layan betul badminton ni

    ReplyDelete
  18. Cheqna tgk Badminton semalam?
    sakit hati tau tgk China main gile kental dowang nye defence, bg la bola cam mane, mesti leh amik punya, angin je..huhuuu...takpela, ade gak wakil M'sia sampai Final, Chong Wei? huh!

    ReplyDelete
  19. peminat badminton ghupa nya..fieza ni je apa sukan pon tak minat..huhu teruk btol..!

    ReplyDelete
  20. sayangsayangibu
    cheqna memang fanatik yang amat terhadap badminton
    memang tak akan tengok citer lain kalau badminton ada live
    =)

    ReplyDelete
  21. eMMe

    kan??memang china punya pertahanan kuat giler
    tapi KKK & TBH pun bersemangat sangat2 main..tak la menyerah kalah dengan mudah
    LCW???ermmm...sama nasib ngan LD

    ReplyDelete
  22. fieza79
    cheqna memang peminat mati susah kipas terhadap badminton =)

    ReplyDelete
  23. salam,

    sebab dorang boleh makan macam2 kot hehe..

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~