Aug 20, 2010

~ jumaat yang indah ~

salam semua
selamat bersiaran di hari jumaat
errmm.seperti biasa Jumaat n sabtu tak keje
jadinya cheqna skang berada kat umah
oh ye..ma cheqna dah sampai umah malam tadi
suka suka suka =)
ok..bila cheqna berada di rumah
secara otometiknya segala urusan baca blog..meninggalkan komen serta membalas komen adalah tertakluk kepada terma dan syarat kelajuan broadband....
jadi cheqna harap jangan ada yang berkecik hati kalau cheqna tak balas komen serta meninggalkan komen ok..
nak tepon celcom jap nak suh luaskan rangkaian
daaaaa....
kakiku punya nota : terima kasih pada semua atas ucapan untuk Lynda ( n3 cheqna semalam ) sedih bila g tengok dia semalam...dia bersalin normal..bebi tu dah cukup sifatnya..ada mata hidung mulut rambut sket2..bebi girl...650gm..Allah Maha Besar

13 comments:

  1. Salam Cheqna...

    kiranya hari ni, hari 'goyang kaki'lah ye? Cuti - Ma pun dah balik.. mesti hati punya dalam manyak sinang! :)

    ReplyDelete
  2. wah..suke3x... sbb mau blk kg berpuka bersama2 family sue... hehehheheehe

    ReplyDelete
  3. waa cheqna..slmat memanjakan diri di rumah dan harap bersabar dgn tahap kekuraan berukben anda hehe.

    ReplyDelete
  4. takpe... takpe... akan ku balas dengan bercuti hari ahad... :)

    Cheqna, kalu jumpa lynda. Kirim salam kat dia.

    ReplyDelete
  5. selamat cuti²..

    allah lebih menyayanginya, redhalah dgn kepergianya..

    ReplyDelete
  6. iyolah
    tidolah bawah ketiak ma

    huhuuu tak maluuuu...

    ReplyDelete
  7. Salam hari jumaat
    mubarak_karemm..moga
    mendapat keberkatannya
    orang di sini.

    ReplyDelete
  8. dah ketinggalan byk episode ropanya..takziah utk kawan cheqna yg kematian bb tu..akak faham perasaannya..

    have a nice holiday.dah rindu nak menikmati weekend jumaat n sabtu..

    ReplyDelete
  9. salam cheqna...
    hari kak ain pulak bercuti...
    selamat berposa...

    ReplyDelete
  10. sukaaaalah tue....

    semangat la cheqna pose ma cheqna ada...

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~