Aug 22, 2010

~ huarghhhh~

salam semua
salam pagi ahad yang sangat mengantukkan cheqna
semalam tido kul 230am..
nape???
gatal g main game..padan muka...
ish ish cheqna..kalau tidur lambat sebab wat amal ibadat takpe gak..apalah nak jadi ngan cheqna ni... sambil wat muka bersalah..sila kesian
ermmmm...ngantuk2 pun keje tetap kena wat..
jadinya nak siapkan keje dulu..nanti cheqna jenjalan ok..
daaaaaa

32 comments:

  1. Iyolah ..
    Muka ngantuk macam muka harimau tuh !

    ReplyDelete
  2. kak ain tido lewat gok malam 1130pm) tadi, tengok drama kat tv1....

    kalu semata-mata main game sampai tido kul 230am kak ain memang dok wat kije giteww....

    hahaha.....

    tido penting cheqna weh, dok sakit pale ke?

    ReplyDelete
  3. Idah

    dop gop cikdah eh..
    bangun mula kul 445am tuk nyahur

    ReplyDelete
  4. ain

    kak eh..dok wase agi sakit pale..cuma wase ngatuk r...
    belek fail 2,3 fail..layan blog..kalu dop napok beso kecik beso kecik je tulisan di fail
    hahahaha

    ReplyDelete
  5. kRina

    huh..tak jeleh!!!!!!
    huhuhuhuhuhuhuhu
    jeleh ni..

    ReplyDelete
  6. wah main game tak hengat...sampai jam 2.30 tu..ehehehe bangun tak sahur? pssstttt main game apa ralet sgt tu? pas sini la skit...ehehehe

    ReplyDelete
  7. Selamat menjalankan kewajipan, Cheqna.. (kakcik nak tidur jap..) :)

    ReplyDelete
  8. ~asha~

    owoh kak eh
    game plants vs zombie tu
    hehehehehehe
    bangun r kak..nebeng nok boleh ke bangun
    huhuhuhu

    ReplyDelete
  9. kakcik

    perghhh
    saja kasi panas kan??
    huhuhuhu
    selamat tido r...

    ReplyDelete
  10. salam,

    saya pun smalam 4pagi tido,jalan2 dialam maya he3..

    ReplyDelete
  11. owohhh dok bakpe gitu tuh rimau tuh....ahha...ambe kekadang main game pong bleh tido lewat, ataupong baca novel...huhuhu...esok mesti dok rok je wase

    ReplyDelete
  12. salam cheqna.

    dulu2 stakat tak tido 2 hari tu bagi saya kacang aje. skang ni kalau tak cukup tidur mula lah demam, pening, berhingus dan mcm2.

    jgn selalu sgt bjaga cenggitu,
    jagalah kesihatan...

    ReplyDelete
  13. Mankuchai
    4 pagi???
    oh no no no
    skang ni pun cheqna terasa di awang awangan nih..
    huhuhuhuhuh

    ReplyDelete
  14. ashie023

    rima mepeh r tu..
    pe cheqna ah..
    dok rajin hayat tidur lambat
    tapi game punya pasal..huhuhuhu
    tobak tak mboh oh tidur lambat

    ReplyDelete
  15. piewahid

    tak tidur berhari2 kacang??
    oh tidak....
    ntah camana agaknya rupa cheqna kalau tak tidur berhari2..
    mesti macam...ermmm...
    sila fikir sendiri..
    tak sanggup cheqna nak bayangkan
    hahahahahaha

    ReplyDelete
  16. Na... jom tido... bestnya tido di petang2 hari yang ditemani kesejukan econ... hehehe

    ReplyDelete
  17. tcabadi

    ko tak pe r..tido kat hotel ada ehem2...sedap r..
    huhuhuhuuhu

    ReplyDelete
  18. salam,

    tu kira aktiviti sampingan la ye selamat meneruskan perjuangan tu hehe..

    ReplyDelete
  19. bestnya singa tu lepak ye.. hehe
    bln2 tak posa pun mmg ngantuk bln posa lagilah ngantuk kan.. samalah dgn lia ni..

    ReplyDelete
  20. Salam bertandang di awal pagi..moga ceria dan sihat selalu.Dah bangun ke belum..he he

    ReplyDelete
  21. cik amy sensei

    salam..
    thanks sudi singgah =)

    ReplyDelete
  22. Penjejak maya
    salam
    tak mboh oh cheqna..tidur lewat sebab main game..kalau tido lewat sebab gayut ngan ehem2 dakpe gok..hehehehehehe

    ReplyDelete
  23. idzalia

    tu r..besh je singa tu lepak
    tapi semalam cheqna memang tak tido...=)

    ReplyDelete
  24. zulkbo
    salam kembali
    dah bangun dah..dah sampai opis pun..=)

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~