Aug 16, 2010

~ gatal tangan sangat ~

salam semua
cheqna tak perasan bila blogspot ni tukar bahagian komen ni
hari jumaat bukak dah jadi cam ni..seperti dalam gambarajah ye

tadi tetiba gatal tangan g delete komen2 tu..ingatkan tak menjejaskan apa2...rupa2nya...

habis jadi cam ni..
nasib baik cheqna cepat tersedar
kalau tak maunya semua hilang
huhuhuhuhuhuhu
2 n3 cheqna jadi kosong..huhuhuhu
padan muka ko cheqna
gatal sangat tangan tu
huarghhhh

37 comments:

  1. hehe.. takpe.. terrr kan.. jd tak sengaja... hehe

    ReplyDelete
  2. salam,

    kalau gatal tangan kanan nak dapat duit raye tu nanti hehe..

    ReplyDelete
  3. Orang kata kalau gatal tangan tu tanda nak dapat duit. :)

    ReplyDelete
  4. tangan kanan ke tangan kiri? hah kalau tangan kiri kene siap la duit banyak2 sebab nak kene kua duit tuh. hahaha

    ReplyDelete
  5. intannurulfateha

    huhuhuhu
    sabar la ni dik....
    maklumlah akak bukannya pandai sangat..
    tu la..gatal tangan lagi
    hahahaha

    ReplyDelete
  6. idzalia

    TER...
    jadi tak sengaja r..
    hehehehe

    ReplyDelete
  7. penjejakmaya
    lupa nak check tangan mana gatal
    kalau tangan kiri???
    huhuhuhuhu

    ReplyDelete
  8. ajee

    sah2 kena..
    huhuhu
    tak tau r plop..tangan kanan kot..hahahahaha

    ReplyDelete
  9. piewahid

    betul..belajar dari kesilapan..
    hehehehe

    ReplyDelete
  10. ehehe alahai pg delete la tu ye..kalo approve takpe lagi kan...

    ReplyDelete
  11. nasib baik cepat tersedar kan..biasalah, dlu akak pon gitu gop..memandai nak gi edit, sekali ilang terus..

    ReplyDelete
  12. gatal tangan maksudnye nak dapat duit tuh..kekkekke...

    ulen kali bior je cheqna, jgn diedit..ehhe

    ReplyDelete
  13. Salam cheqna,
    kalau gatal ...garu je..apa susah.

    ReplyDelete
  14. ~asha~
    semua tu dah di publish doh benonya
    saje gatal tangan g delete
    ingatkan x dop mende2
    amik nok teh
    huhuhuhu

    ReplyDelete
  15. azrina aka jaijina
    tu r kak
    takpe..
    belajar dari kesilapan..=)

    ReplyDelete
  16. ashie023
    kalulah uleh duit ngguh..tobak gelepo
    tu r..wase gelenya kang...hahahaha

    ReplyDelete
  17. Linda

    duhai kekandaku Linda yang poyo
    tidak kah dikau kasihan pada diriku ini
    sampainya hatimu itu
    sob sob sob...
    sedak teh nok kerat tangan orang...
    muahahahahaha

    ReplyDelete
  18. ingatkan gatal tgn nak dpt duit..ekekeke

    ReplyDelete
  19. titik jari tu kang...ngeh..ngeh..ngeh...

    ReplyDelete
  20. salam..
    ada ke?
    saya pun tak perasan..
    jap nak periksa..

    ReplyDelete
  21. salam ustaz..

    "Ramai juga orang awam yang berakhlak dan beradab walaupun kurang ilmu.. Tetapi amat sukar nak mencari orang yang alim dan berakhlak... "

    memang dalam maksud di sebalik kata2 ini..rasanya saya faham..wallahualam

    ReplyDelete
  22. atty's

    kty..dah dapat dah..claim baru masuk
    hahahahahaha

    ReplyDelete
  23. hamizah

    hahahahaha kak
    memang dosh...hehehehe
    gatal sekali sekala je kak

    ReplyDelete
  24. dhamirah

    mungkin ye mungkin tidak..
    heheheehehe

    ReplyDelete
  25. haish..mabuk pose lagi ke ni..
    tapi ape2 pun padan muka cheqna...hehehe..

    ReplyDelete
  26. zulkbo

    err..
    bila cheqna tukar jadi ustaz ni????

    ReplyDelete
  27. baby bery
    tak baik tau

    tak mo kawan r
    huhuhuhuhuhuhu

    ReplyDelete
  28. ahaha..sorry tergelak..bukan menghina..tapi comel sangat....ahaha..sebijik perangai macam nik..tgn gatai...nak je godek2..bila dah hilang gitu....

    O..ooo........

    pastu cuak...hihi

    takpela...org kata...manusia belajar dari kesilapan..

    good lesson la kiranya ni kan

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~