Aug 4, 2010

~ bila hati tersentap ~

tatkala ini
cheqna sedang bersedih
sangat2 sentap dengan kata2 seseorang..
bukan orang lain..orang yang rapat ngan cheqna
tahu mengenai diri cheqna..kenal keluarga cheqna
tahu kepayahan cheqna..tahu buruk baik cheqna
tapi sanggup berkata begitu
sangat2 sentap...

18 comments:

  1. sabo ajelah cheqna ye..mungkin dia tak sengaja tu kot..tp kalau dgn sengaja mmg betul2 tidak boleh di maafkan..sakit hati sangat..

    akak pon pernah berada di situasi cheqna..so akak tau camne sakit hati itu..

    ReplyDelete
  2. sabarlah ya cheqna..
    rasanya pernah mengalami perasaan tersentap dek kata2 org mcm cheqna ni..

    ReplyDelete
  3. sabo la cheqna..
    lumrah manusia gitu..
    depan mulut manis..blkg pijak semut dok mapuh..

    ReplyDelete
  4. sabarlah cheqna...
    moga cheqna tabah selalu!
    Allah bersama org2 yg sabar.

    ReplyDelete
  5. oloooo.... jgn sedey2 dear... sabo yer... akak nok cheqna yg dulu... ceria sokmo..!!

    ReplyDelete
  6. huhuu bila hati tersentap leh nangis air mata darah...

    ReplyDelete
  7. Sabar Cheqna..

    manusia ni kadang2 bila mengeluarkan kata2 bukan fikirkan perasaan orang lain pun...

    ReplyDelete
  8. Sapa yg sentapkan cheqna ni??meh sini bg tahu..biar saya jotos kepala dia..he..he..he..

    ReplyDelete
  9. hadui..sedih la bila kwn2 sedih ni..abaikan org tu cheqna, biar tuhan je yg balas..

    ReplyDelete
  10. sabr ye cheqna..mungkin dia tak sengaja.. mudah2an semuanya pulih mcm biasa

    ReplyDelete
  11. sabar ye cheqna...itu semua dugaan hidup...jangan dilayan itu semua...

    ReplyDelete
  12. erhMmm. betul. biar org yg tak berapa kenal dr kenal. mmg cepat terasa. :))

    sabar k

    ReplyDelete
  13. hmm.. kdg2..org yg kita harapkan utk jga perasaan kita..org tu yg lebey dlu mnyakitkan...

    ReplyDelete
  14. naper sentap2 ni dik...sian cheqna...akak rasa baik cheqna tak payah pk pasal apa yg org tu kata...cheqna kenal keluarga sendiri kan...semoga kita sama2 lebih tabah mengahadapi ujian hidup..insyaallah...:)

    ReplyDelete
  15. Salam,

    Dalam bersahabat kita kadangkala perlu jaga kata2,sebab dengan sahabat baik lah kita mudah terasa,

    Lupakan lah cheqna..kalau dok pikir,hati kita yg susah,sahabat tu senang lenang kat umah.

    Tak mudah nak maafkan jika kata2 itu menyakitkan kita,tapi untuk kita berasa lega,maafkan dan lupakan..

    ReplyDelete
  16. ciss .. bedebah
    siapakah gerangannya dia tu
    ahli musik atau loyar ?

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~