Aug 16, 2010

~ bila fikiran diletak ke tepi..hanya makian yang kuar dari mulutku hari ini ~

salam
dah baca paper hari ni??
cheqna baru balik g umah mangsa
hanya *&^%%$ tu je yang kuar dari mulut cheqna terhadap lelaki durjana itu..
memang geram giler r....
lelaki yang memang........
hrmm..
sama gak ngan kes wook ( wanita tertua tu )
moga Allah beri kesabaran pada cheqna di bulan puasa ini..
tapi...memang sakit hati
done..
mintak jauh semua ni dari kita semua

24 comments:

  1. cheqna,kes yg kena simbah asid tu ker..sian kan..mareng psl suami tetak isteri..

    psl tok wook tu nape erk cheqna,asben dia dah kuor kan..

    ReplyDelete
  2. Salam Cheqna..

    kes Tok Wok tu kenapa pula??

    kalau la boleh, mungkin Cheqna dah simbah lelaki durjana tu dengan asid, kan?

    Sabar..sabar.. jalankan tugas dengan profesional. :)

    ReplyDelete
  3. tak sempat lagi tgk paper online ari ni..tp ada la terdengar sal kes simbah asid tu. haishh..

    ReplyDelete
  4. arini tak baca paper lagi..

    kes wook tu nape? ada kes ke? laki dia dah kuar kan...

    ReplyDelete
  5. sape la cheqna, paper ari ni sume citer pasal lelaki yg dot..dot..dot...mmg nak mencaruttt je la kak! Astaghfirullah.....puasa kan...lupa diri skejap...heheheh...

    ReplyDelete
  6. cian kan kat anak beranak tu.. Sedih tgk bangsa melayu mcm tu.. kejam..sob..sob...

    ReplyDelete
  7. ape berita arini alg? x bace ppr lg. psl ape? psl buang baby tau ler. ke kesah lain?

    ReplyDelete
  8. mmg bengang dgn kes simbah asid kt istri dan anak2 tuh.... mesti menggelupur diaorg... mmg takdok ati prot langsung... yg kesian tuh, anok hok umo 2 thn pon kena... trus akak tingat anak yg sebaya tuh... mmg bengong..!!

    kisah yg tok wook tuh bakpe plok cheqna???

    ReplyDelete
  9. IDAH

    yup..
    pasal simboh asid tu la..
    memang *&^%$
    sabo jela

    ReplyDelete
  10. kakcik

    sabola ni
    tapi tak sanggup tengok nyang diorang nanges tadi
    huuuhuhu

    ReplyDelete
  11. ~asha ~

    baca r kak
    siang plop...
    wook ni se hal gop...huhuhuhu

    ReplyDelete
  12. eMMe

    kalau akak berada di tempat cheqna tadi rasanya mau akak mengamuk bagai sebab geram..huhuhuhu

    ReplyDelete
  13. azrina aka jaijina

    kes suami simbah asid pada isteri dan 2 orang anak

    ReplyDelete
  14. idzalia

    kalu tengok real lagi sedih
    tahan je air mata dan juga mulut dari memaki hamun huhuhu

    ReplyDelete
  15. miss nurul
    pasal suami simbah asid la dik oi..

    ReplyDelete
  16. zue@ annaleeya
    ya Allah kak..siang ngat bila dia citer masa mula2 kena simbah tu.. anak lagila gelepo sakitan..
    siang ngat kak

    ReplyDelete
  17. nak geram jugak cheqna... tak bergune punye jantan tuh.. mintak duit perempuan. tak cukup dengan tuh seksa anak2.. sangat memalukan.

    ReplyDelete
  18. ajee

    bayangkan cheqna yang berdepan dengan kes ni secara berdepan
    ishh ikut hati mau makan terajang lelaki itu

    ReplyDelete
  19. kesian kan...pesal la sekarang ni manusai dah bertukar jadi haiwan...takder perasaan lansung...tiap2 hari kes luar biasa jer semua....maintak dijauhkan semua ni...

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~