Aug 6, 2010

~ alhamdulillah ~

salam semua
pertamanya terima kasih pada semua yang sudi mendoakan keselamatan cheqna..terima kasih tak terhingga
cheqna dah selamat sampai perlis kul 5pm tadi.....
perjalanan ok alhamdulillah
cumanya cheqna makan buah langsat weh....huhuhuhuhu tak pepasal g masuk baling...muahahahahaha
sejam gak r mencari balik jalan ke Kuala Ketil sebelum jumpa signboard ke Kangar...
bantai gelak je kami bertiga..cool je..tak panik langsung..hahahha
cheqna turun dari umah nenek di Machang kul 10am..sampai puncak titiwangsa area kul 11 lebih gitu r....jalan tak la sibuk mana.....
so far ok la..
ni nak rehat2 jap..golek2 di atas katil....sambil betulkan urat saraf..sebelum kuar jenjalan malam ni..
daaaaa....

9 comments:

  1. salam,

    alhamdulillah selamat sampai tapi ada tersesat ye kalau dekat sini boleh gak bagi pinjam gps penjejakmaya ni hehe..

    ReplyDelete
  2. salam cheqna....
    bestkan dpt golek2 kat katil bile penat tu...rasa bahagia sgt2 kan...

    ReplyDelete
  3. syukurlah dah sampai cheqna..wa makan langsat lagi..kegemaranku..

    ReplyDelete
  4. Alhamdulillah, sampai gak destinasi yg dituju...selamat kembali ke tanah air, hahaha....boleh gitu...

    ReplyDelete
  5. makan langsat ek? haha biasa la tuh.. kalau pegi tempat orang yang sangat la kita tak biasa memang la camtuh kan :)

    nanti selamat pulang ye...

    ReplyDelete
  6. sonoknyerr golek2 atas katil kannns.. ekeke

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~