Jul 5, 2010

~ toksin toksin dan toksin ~


salam semua
kali ni cheqna nak citer pasal toksin yang ada lam badan cheqna....
hari ape erk..si iwan ni bawak ahan yang dipanggil detox foot patch ( pelekat kaki buang toksin )
harganya RM4 satu..jadi untuk 2 kaki tu RM8 la...cheqna try la pakai malam tu..lepas solat isyak terus pakai dan inilah hasilnya...

memang hitam dan berminyak....

sama je untuk kaki kiri dan kanan cheqna

betapa banyaknya toksin dalam badan cheqna

anda pulak camana?????
daaaa

29 comments:

  1. hehe.. lia pun penah try menakutkan aja bila tengok hasilnya kan.. hehe

    ReplyDelete
  2. dasatnya toksin! takut plk tgk kuar dr badan sendiri kan..

    kalo fiza tak tahu la ntah lg dsat toksin ni ha..hehe

    ReplyDelete
  3. idzalia
    tu la pasal..
    memang agak scary la..huhuhuhu

    ReplyDelete
  4. mrs fiza@mama Darwisy

    try la..dan saksikan sendiri betapa banyaknya toksin di badan kita..hehehehe

    ReplyDelete
  5. Pernah buat ..

    saya punya hitam legam !

    rasa nak pitam tengok . hahaha

    ReplyDelete
  6. fuyooooo..... buleh tahan cheqna punya toksin....

    akak dok rajin try lagi detox foot patch nie...

    ReplyDelete
  7. Linda
    tu la kak..tobak kejut tengok..huhuhuhu

    ReplyDelete
  8. ain
    kak eh..try r...mana tau kot2 lebih banyak dari hok cheqna ni.hehehehe

    ReplyDelete
  9. mas pernah buat gak... tapi cheqna punya memang banyak la... :)

    ReplyDelete
  10. hana pn wat juga malam2 :) mula2 memang banyak, skrg dah ok sket :)

    ReplyDelete
  11. maslinamansor
    mungkin sebab first time pakai kot
    tapi memang terkejut r tengok..huhuhuhu

    ReplyDelete
  12. hana faza
    mula2 memang banyak kan??
    dah 2,3 malam lepas tu mesti dah kurang...

    ReplyDelete
  13. hai cheqna...
    muda2 lagi dah byk toksin ye...
    kak ain pun tak pernah try lagi...nanti nak cube la...entah2 lagi byk dr cheqna....

    ReplyDelete
  14. ainnoraini
    tu la pasal...memang banyak..tak pernah dikeluarkan kot..hahahaha
    try r kak..

    ReplyDelete
  15. erkkkk...
    macam seram je tengok toxin patch ni...

    tp kan cheqna...
    sekali imbas tengok mcm rempah ratus utk masak2 pun ade..

    ekekekek...
    gurau je..
    =PP

    ReplyDelete
  16. ainnur farihah
    apasal seram???hehehehehe
    ha tu la..kalau tak kisah amikla tuk wat masak..hehehehehehe

    ReplyDelete
  17. akak prnh jgk buat sekali..sama je itam mcmtu..huhu..byk betul toksin dlm badan kita rupanya..

    ReplyDelete
  18. e_ja

    tu la kak....memang banyak...dengan berminyaknya..

    ReplyDelete
  19. xpernah cuba tapi dh dpt bygkan kalernya...:)

    ReplyDelete
  20. piewahid
    cubalah..jangan kuar warna warni sudah...hahahahaha =)

    ReplyDelete
  21. tiniey
    hah!!ye ke??
    cheqna tak dela plak alami apa yang tiniey alami...

    ReplyDelete
  22. isk..smp cmtu ea..takut lak rasa huhu...nk beli mana ea menatang tu?? nk try gak hehe.

    ReplyDelete
  23. babybery

    try cari kat kedai basikal..eh eh tak tak..try cari kat farmasi la kot tak pun kedai ubat...
    selamat melihat toksin sendiri =)

    ReplyDelete
  24. sayangsayangibu

    entahlah..cheqna lak macam orang yang tak de perasaan..

    ReplyDelete
  25. Cheq Na,

    Sy pun ade wat dua malam lepas ....
    hasilnya ....waduh....ngeri...hihihihihi
    nanti sy wat n3 dan tunjukan pada Cheq Na...

    ReplyDelete
  26. mawar berduri

    ye ke??
    ok buat erk..nak tgk gak hasilnya...=) jom kita ngeri sesama..hahahaha

    ReplyDelete
  27. hukhukhuk. ehem. ehem. tumpang lalu. anak sapa la ni asik tukar url. ngeee. :p

    su penah attend 1 kursus, org 2 pandai tengok penyakit melalui tilik tangan je. dia cakap badan su banyak toksin. cara mudah dia cakap rendam kaki dengan air ais rawatan terbaik tapi xpenah buat pun. ngee. teringin nak cube detox ni la. :)

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~