Jul 27, 2010

~ terapi hari ini ~

salam semua
baru dapat bermanja2 ngan blog....hehehehe
kul 10am tadi..cheqna ke Ibu Pejabat di Wisma Negeri untuk menyelesaikan HRMIS...
perghhh..cheqna kan banyak harta..hahahahaha kena ishtihar la...hehehehehehehe tak de maknanya..
ingatkan sekejap wat mende alah tu...lambat jugekkk..sebab line lambat...cheqna g ngan lagi 2 orang staff opis...2 orang tu dah kahwin n ada anak..lagila lambat...kul 1 cheqna baru siap..lapo weh..tapi tak leh g makan coz lagi 2 orang tu tak siap...akhirnya kul 215pm..done...
dengan senyum simpulnya kami kuar dari wisma..dah naik xtrail...kuar dari wisma...sampai kat trafik light
" encik wahab!!!!!!!!!!!!!...cikwahab punya sebenarnya lum siap coz tak klik 'HANTAR' tadi"
tetiba cheqna teringat..coz cheqna yang ajar dia..
alahai camana ni..esok dia nak g kusus..rasa bersalah weh...
dia kol Z yang uruskan bab2 ni tadi suh Z tu setelkan..just hantar je....
nasib baik Z tu ok...
jadinya kami g makan dengan tenang..
sudah makan kami ke Celcom...nak wat pe???cheqna nak beli berukband baru...yang skang cheqna pakai adik bongsu punya..dah dia nak g shah alam ni jadi cheqna kena bagi  balikla kat dia....yang beshnya lagi 2 orang tu terpengaruh gak beli sama..muahahahahahaha
kami pilih pakej untuk kakitangan kerajaan..
bayar RM100...dapat bodben..bulan2 bayar RM40 untuk 12 bulan yang pertama dan masuk tahun kedua bayo rm50 sampai bila bila...murahkan..kelajuan 384kbts....

inilah bodbennya...cantik tak????
memang suka r....tak sabar nak rasmi hari khamis ni..kenapa khamis???dak celcom tu cakap hari khamis baru dapat online kot..
bear ini hadiah bila beli bodben tu..sebenarnya kan..satu je dapat..tapi cheqna kenyit2 mata kat dak tu dapatlah dua..hahahahahahaha sila jangan percaya...dak opis cheqna mintak lebih sebab katanya anak ada 2...kalau bawak balik 1 nanti gaduh plak...sudahnya kami semua dapat 2 sorang...hahahahahahaha
cheqna nak jalan2 umah anda semua...kalau tak dapat komen tu maafla..line kat umah "laju" sangat...
kalau kat opis memang cepat je cheqna komen.....=)
daaaa..

31 comments:

  1. salam..
    rezeki jangan di tolak..
    cantik modem tu..he he

    ReplyDelete
  2. murahnya ...

    kalau kat rumah kRina ni ada coverage, lama dah amik..boleh bawak ke sana kemari..


    kena gugel ni!

    ReplyDelete
  3. bodband edisi world cup tu... he..he..he...

    ReplyDelete
  4. kenyit2 pun takpe... mana tau kot2 melekat... hehehe

    ReplyDelete
  5. uwaaaaaaaaa, bestnye dapat bebear tu..skang ni hakak lak nak kenyit mata kat cheqna ni..agak2 dapat tak bebear tu cheqna?! lalalala

    ReplyDelete
  6. best3..
    selamat berinternet dgn modem baru ye.. hehe

    ReplyDelete
  7. sgt chumell itu bear... pos la cni satu.. heheh...

    akak taknak bodben cheqna... tp akak nak berukbeng... hahahah!!!

    ReplyDelete
  8. enzulkbo
    salam kembali...
    sememangnya cantik...seperti tuan empunya diri
    muahahahahahaha

    ReplyDelete
  9. azrina
    nape kak eh??
    x dop coverage kat umah akak???

    ReplyDelete
  10. maslinamansor

    tak leh mas..bahaya....laki orang tu..hehehehehe

    ReplyDelete
  11. azrina aka jaijina

    huh..tak layan kak oi..
    lalalalalala

    ReplyDelete
  12. ala...ljelesnya cheqna ade dua...
    bagi la satu ...bagi la...hhuhuh




    tak malu mintak kat cheqna plak ? hihihihi

    ReplyDelete
  13. mawar_berduri

    eh..mana boleh..tak boleh tak boleh....muahahahahahaha

    ReplyDelete
  14. alahai bestnye dpt bear tu...jeles tul...pesal masa kami beli tak dpt..ehehehehe...comey2...
    lenkali mintak byk2.tuk followers sekali..ehehee

    ReplyDelete
  15. Salam ziarah ceqna.

    huhu.
    nice berokband. tu macam sempena piala dunia dulu je. hehe
    adeh, tu lah malas kalau nk beratur panjang2 ni, lagi2 kalau gov. kadang2 ayah ajak ikut jugalah, tu yg tau tu. huhu

    ReplyDelete
  16. Nak bear ! Nak cheqna! eh..ehh..nak mana satu nie ?

    ReplyDelete
  17. Assalamualaikum, bodbang baru yee cheqna, berwarna warni, siap dapat bear lagi...

    ReplyDelete
  18. cheqna,
    saya tengah kenyit2 mata nih... cepatla poslaju 1 kat sini hehehe

    ReplyDelete
  19. ~asha~

    kak eh..aci r gitu
    soh2 cheqna kena pelangkung ngan mamat tu kalu wat gitu..hahahahahaha

    ReplyDelete
  20. affan ruslan
    terima kasih sudi ziarah =)
    nape malas???rajin2 kan diri anda..
    bodben je ke nice??tuan dia tak ke??
    huhuhuhuhu

    ReplyDelete
  21. Linda

    amikla heh nak pom..
    amik i la..i rela u..
    auwww..

    ReplyDelete
  22. lipislady

    aha...baru punya...bau kedai lagi
    hehehehehe
    eh thanks sudi ziarah ye =)

    ReplyDelete
  23. piewahid

    meh alamat..
    plastik tedyy bear ada lagi ni..nak???
    hehehehehehe

    ReplyDelete
  24. Assalamualaikum wbt
    Tajuk `terapi hari ni` maksudnya apa? Kerja terlalu rapi ke atau nak citer kerje macam org theraphy? Biasaya kalau org yg kerja theraphy, mmg org takut kerana digelar `the rapist` Oops terjarakkan pktaan

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~