Jul 12, 2010

~ tepuk tepuk tepuk ~

alhamdulillah
yes....dah jadi...
hahahaha
suka suka suka
setelah berhempas pulas menghantuk kepala ke dinding..hehehehe
akhirnya dah hilang mende alah tu...
pandai cheqna
sila tepuk tangan ye tanda penghargaan atas kepandaian cheqna..hahahahaha
terima kasih pada teman2 yang membantu
sayang semua...

13 comments:

  1. tadi ada masa bukak blog ni..pastu dia fade sendiri..hheehe
    tahniah...

    ReplyDelete
  2. tapikak cheqna,
    byk blog rupanya kena mcm tu.

    bukan kamu punya jek.
    baru perasan masa blogwalking ni

    ReplyDelete
  3. salam,

    oo kena hantuk kepala kat dinding baru hilang mende alah tu ye berapa kali nak kena hantuk tu hehe..

    tahniah atas kejayaan tu..

    ReplyDelete
  4. si Tedi
    ye ke??
    ingatkan cheqna je..
    ke blogspot wal hal plop??
    huhuhuhu
    tapi skang dah ok..suka suka suka

    ReplyDelete
  5. penjejak maya
    salam kembali
    banyak kali gak...
    agak2 dah kedut seribu tudung ok r..hehehehehe

    ReplyDelete
  6. cheqna..memula bukak manpak bayang..kejap jer benda tu ada..pastu hilang..BTW..blogspot mmg mcm tengah problem kot..ada blog takleh nak komen plak..entah lah..penings kot..

    ReplyDelete
  7. huhu statement awak hantuk dinding sangatlah menakutkan ..

    jangan plak awak weng pasni ... haha

    apapun .. tumpang sukaaa

    ReplyDelete
  8. izzah
    mujur mende ni tak lama..kalau lama maunya cheqna beralih kasih..huhhuhuhuhu

    ReplyDelete
  9. Linda
    kak eh..kalulah saya tul2 hantuk pale dinding tobak dok leh naip doh huhuhuhu
    ingat nak weng gok kejap tadi tapi mujur dok dang..hehehehe
    terima kasih sebab tumpang suka =)

    ReplyDelete
  10. hoyey! hoyey! baru lah nmpak muka cheqna yg anggun..kalau tak menatang tu menghalang pandangan tol..hehehe

    ReplyDelete
  11. hana faza
    tau takpe..lalalalalalalala
    sambil kembang hidung...hohohhoho

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~