Jul 30, 2010

~ suka suka suka suka...hari khamis yang beshhhhh~


salam semua
bertemu lagi di pagi khamis..
anda ok???
cheqna ok je.....
ni nak royak ( bagitahu ) sket...pagi ni cheqna jadi instructor tuk senamrobik n poco2 kat opis..ape??tak caya????eh...walau cheqna gebu dan gebas tapi leh jadi instructor pe....hehehehe


see...sape kat depan???cheqna kan??muahahahha..sedang bersungguh2 berjoget dengan staff..dalam kul 9.30am siap bersenam....sambung gotong royong.....cheqna ngan bebudak lain ada agenda lain..agenda ape????
ni haaa.

g kebun moktan faridah....yang pakai baju biru tu.....

bergambar di kebun moktan...semua dah berpunya kecuali yangtudung oren tu....hehehehe

ni dah otw balik opis....actually kami g umah faridah sebab nak amik pengat duyan....kami nak makan pengat duyan plak..jom r kalu nak..
daaaaaa

36 comments:

  1. molek tu,pas poco2...makang duyan pulok...he3..

    (moktan)<--- hahaha...

    ReplyDelete
  2. sedapnyaaaaa cheqna...
    dah lame tak makan pengat durian...

    ReplyDelete
  3. ni boleh masuk rancangan jalan cari makan ni, hehehe..

    ReplyDelete
  4. wahh... cerita panas lagi nie...
    pagi tadi nyer cerita, tengahari dah kuar..

    ReplyDelete
  5. azrina aka jaijina

    hahahahaha..
    boleh ke???

    ReplyDelete
  6. pengat duyan..mcm sedap je tp tak penah mkn...serawa duyan penah la mkn...tp kalau mkanan yg berasaskan duyan ni mmg sukaa..!

    owhh wt poco2 ehh...kat opis fieza ni pon ada instructor aerobik sorang...hehee

    ReplyDelete
  7. poyo arrrr...

    cam menari inang jek !

    mauakakaka

    ReplyDelete
  8. FIEZA79

    err kak..cheqna tak sure orang luar dari trg panggil ape..
    tapi kami panggil pengat durian....
    masak santan ngan gula melaka..durian..

    ReplyDelete
  9. linda

    ade okmo hok deki
    huh!!!!!!!
    tu bukan inang..tu nari mokyong..hahahahahahaha

    ReplyDelete
  10. ada bakat terendam ghupenya cheqna kita....

    buleh ajok kak linda joget kat pantai nie....

    ReplyDelete
  11. kak ain

    bakat terendam..hahahahaha
    boleh je....
    no hal..

    ReplyDelete
  12. kak rina...

    ala..kami dah balik dah....=)
    lambat sangat..

    ReplyDelete
  13. amboi cheqna, pas poco2 mkn pengat duyan plak..hadoi..hahhaa

    salam singgah dan salam kenal ye =)

    ReplyDelete
  14. ooo... aktiviti bersenang pahtu makang2. pahtu bile la nok turung siket kilonye.

    samelah macang saye, jogging setengoh jang, makang mee sepinggang. milo gelah beso. pah kesudoh tok kuruh! hehehe...

    p/s- ade akok ipor dengang anok sedare di kapung pinang, manir.

    ReplyDelete
  15. salam..
    alahai..
    terkedu tak terkata2
    lidah ku ini..he he

    ReplyDelete
  16. piewahid

    owoh...memang dosh....hahaha
    senam kejap je..makan je yang lebih......
    nak harapkan turun??huhuhu
    lambat lagi la jawabnya...

    ReplyDelete
  17. en_me

    hehehehehe
    nasib baik tak jadi copo2...=)

    ReplyDelete
  18. queen

    sememangnya
    tidak syak lagi
    hehehehehehe

    ReplyDelete
  19. hamizah

    oh..panggil macam gitu ke????
    x tau plak cheqna
    thanks sebab perkenalkan projek baru =)

    ReplyDelete
  20. salam...cheqna..y laki gelap2 bj biru 2 nama per? he3...cam biasa tgk ah..tocey

    ReplyDelete
  21. salam cheqna, saper yer y berbaju biru..gelap2 tue? cam biasa tgk ah heeee

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~