Jul 21, 2010

~ sangat penting!!!!perhatian!!!!!!!!!!!!!!pengumuman!!!!!!!!

salam semua
n3 ini khas kepada kaum hawa...kaum adam boleh gak kalu yang rasa2 berkenaan tu..
dimaklumkan kepada semua..hari ini sudah 9 syaaban 1431...hanya beberapa hari sahaja nak masuk ramadhan..
jadinya......
silala ganti pose pada mana2 yang masih berhutang tu...jangan ingat nak cari  baju raya je........
ganti cepatttttttttttttt!!!!!!!!!!!
kakiku punya nota : nasib baik cheqna pose penuh tahun lepas..lalalalala

29 comments:

  1. Salam Cheqna..

    kakcik masih ada 2 hari ni.. hari ini berpuasa, InsyaAllah sambung esok lagi sehari. :)

    ReplyDelete
  2. salam kakcik
    alhamdulillah...
    semoga semuanya berjalan lancar

    ReplyDelete
  3. slm cheqna,
    org rumah sibuk bpuasa skang ni. maklumlah ganti saat2 akhir :)

    ReplyDelete
  4. piewahid
    tula..biasanya kaum hawa ni suka ganti saat2 akhir..cheqna pun macam tu gak..hehehehe

    ReplyDelete
  5. sayangsayangibu
    sama2 kak oi...
    selamat berpuasa la =)

    ReplyDelete
  6. oppppssss terkena!!!

    baekkkkk la dek na.....

    akak kejor ganti sebelum pose start nanti....

    huhuhu....

    ReplyDelete
  7. ain

    kak eh..beng lambat2 ngat ah..nok pose pulok oh ni...
    duyang2 tu makang mula dakpe..hahahaha

    ReplyDelete
  8. saya masih berbaki 2 hari..insyaAllah sempat..husband dah bising2 ingatkan..heeee..ketegaq...heeee

    ReplyDelete
  9. mas pun dah 2 tahun berturut2 tak payah ganti posa... hehehe

    ReplyDelete
  10. Sekarang bulan Syaaban..pas te Ramadan..pas Ramadan hoye hoyee Raya..

    ReplyDelete
  11. Queen

    cepat habiskan..jangan ketegag... hehehehehe

    ReplyDelete
  12. relevan
    amboi..tang syawal tu laju je ingat ye..=)

    ReplyDelete
  13. salam cheqna...
    kak ain baru jer selesaikan hutang puasa minggu lepas...sekarang ni anak dara kat rmh tu pulak nk ganti puasanye ade 2 hari lagi...

    ReplyDelete
  14. ainnoraini

    kak..alhamdulillah....
    =)
    cepat2 habiskan.....

    ReplyDelete
  15. ala...tak la nape cheqna tak lh nak komen...haish....sorry cheqna...


    tu la kan ganti pose ni...fuhh

    ReplyDelete
  16. makngahnya puasa penuh (sama macam pakngahnya) !

    ReplyDelete
  17. mawar berduri
    cepat habiskan..=)

    ye la yang oi..cheqna memang tak leh komen blog awak...

    ReplyDelete
  18. al lavendari

    ye ke ayahanda??hehehe
    bagus bagus..sehati sejiwa nih...=)

    ReplyDelete
  19. Punyalah kuat awak jerit !!

    sibbaik saya takde lemah jantung . ekeke

    poyooooo

    ReplyDelete
  20. kak yaya ganti time wat posa 6 aritu..terus wat skali..lega hehehe

    ReplyDelete
  21. Linda

    owoh kak..nipu ngat eh..
    skang siapa sebenarnya yang poyo???lalalalala

    ReplyDelete
  22. Aleeya

    senang kan kak yaya..

    tak payah kalut2..hehehehe

    ReplyDelete
  23. Assalamualaikum wbt
    Baguslah kalau dapat puasa penuh, mmg susah nak dpt mcm tu, tapi terlepaslah solat hari raya puasa kot?

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~